تشریح سامانه ارزیابی فناوری ایران (TRL) درپارک علم و فناوری گیلان

۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۰۸:۴۵:۵۹
کد خبر: ۴۶۸۸۶۱
تشریح سامانه ارزیابی فناوری ایران (TRL) درپارک علم و فناوری گیلان
جلسه تشریح سامانه اینترنتی ارزیابی فناوری ایران (TRL)، برای کارشناسان ستاد برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار در پارک علم و فناوری گیلان برگزار شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، این سامانه، جهت دریافت اطلاعات ایده ها، طرح ها و دستاوردهایی که در نمایشگاه هفته پژوهش، فناوری و فن بازار طراحی و راه اندازی شده و بعد از فراخوانی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در وبگاه http://irantechhub.ir  بارگذاری و راه اندازی شده است.

کلیه صاحبان ایده و طرح ، پژوهشگران، محققان و کارآفرینانی که تمایل به حضور درهفدهمین نمایشگاه هفته پژوهش را دارند می بایستی از طریق این سامانه اقدام به معرفی طرح و ایده و دستاورد خود کنند.

همچنین این جلسه باحضور دکترمجید متقی طلب رئیس پارک علم وفناروری گیلان و همکاران و کارشناسان ستاد برگزاری هفته پژوهش برگزارشد.

دکترمتقی طلب به عنوان رئیس دبیرخانه برگزاری هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار درخصوص برنامه های این ستاد و چگونگی انجام امور، مطالبی را بیان کرد و گفت: امسال با توجه به تجارب سال گذشته، برای مدیریت ورود اطلاعات و راهنمایی‌های لازم برای افرادی که به این سامانه مراجعه می کنند ، باید آمادگی لازم را داشته باشیم.

درادامه مهندس سمیعی درخصوص مراحل ثبت نام در سامانه ارزیابی فناوری ایران توضیح لازم را بیان کرد و به پرسش های کارشناسان در خصوص چگونگی انجام این مراحل پاسخ داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز