حضور پررنگ دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه مطبوعات

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۳:۲۶:۱۰
کد خبر: ۴۷۹۰۳۱
حضور پررنگ دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه مطبوعات
بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در حالی نخستین روز از برگزاری رسمی خود را پشت سر گذاشت که دانشگاه آزاد اسلامی و رسانه‌های وابسته به آن حضور پررنگی در این نمایشگاه داشتند.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، نخستین روز از افتتاح رسمی بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با حضور دکتر حسن روحانی رئیس جمهور در شبستان مصلی تهران همراه بود و پس از آن تعداد قابل توجهی از بازدیدکنندگان از نمایشگاه مطبوعات بازدید کردند.

 

دکتر روحانی که غرفه گروه رسانه ای دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان یکی از غرفه های برگزیده برای بازدید خود انتخاب کرده بود هنگام حضور در غرفه در جریان نحوه عملکرد رسانه های این دانشگاه قرار گرفته و از پرسنل آن قدردانی کرد.

 

دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر آنکه در غرفه شماره ۴۱۵ مجموعه رسانه های خود شامل خبرگزاری آنا، خبرگزاری ایسکانیوز، روزنامه فرهیختگان و اداره کل روابط عمومی را مستقر کرده است، در سه غرفه دیگر نیز حضور دارد.

 

بر این اساس معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، نشریات دانشجویی را در غرفه شماره دو واقع در بالکن شبستان مستقر کرده است. همچنین معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی نیز در غرفه شماره ۵۳۴ حضور دارد و غرفه شماره ۶۴۶ متعلق به سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی است.

 

علاوه بر اینکه شمار زیادی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با هماهنگی‌های انجام شده اقدام به بازدید از نمایشگاه مطبوعات خواهند کرد، با برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی اداره کل روابط عمومی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ، روزانه تعدادی از روسا و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی نیز از غرفه رسانه‌های مختلف در نمایشگاه مطبوعات بازدید کرده و با حضور در غرفه مجموعه رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی، به سوالات بازدید کنندگان پاسخ می‌دهند.

 

گفتنی است بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها تا بیست و یکم آبان در شبستان مصلای بزرگ امام خمینی برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز