مسابقه شهر ریاضی در دانشگاه ملایر برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۰۲:۲۸
کد خبر: ۴۸۲۲۵۸
مسابقه شهر ریاضی در دانشگاه ملایر برگزار می شود
رئیس دانشگاه ملایر از برگزاری مسابقه شهر ریاضی به عنوان بزرگ ترین گردهمایی علمی دانشگاه ملایر در 25 آبان‌ ماه خبر داد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر بهمن حیاتی اظهار کرد: مسابقه شهر ریاضی یک مسابقه علمی است که به همت دکتر مجید میرزا وزیری از استادان نخبه دانشگاه فردوسی مشهد طراحی و در دانشگاه‌های مختلف کشور درحال اجراست.

وی اظهار کرد: از ویژگی‌های این مسابقه، قوانین جذاب و جالب آن است که باعث شده این مسابقه در رده هیجان‌انگیزترین مسابقات علمی کشور قرار گیرد.

رئیس دانشگاه ملایر ادامه داد: انجمن علمی دانشجویی ریاضی به همراه دیگر انجمن‌های علمی دانشگاه ملایر، مؤسسه شهر ریاضی مشهد با مدیریت دکتر میرزا وزیری و شورای هدایت استعدادهای تحصیلی دانشگاه فردوسی مشهد برگزارکنندگان این مسابقه هستند.

دکترحیاتی با بیان اینکه به نوعی تمام افراد می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند، خاطرنشان کرد: این مسابقه به اطلاعات عمومی و پایه ریاضیات نیاز دارد بنابراین دانشجویان تمام رشته‌های تحصیلی می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و از شانس برنده شدن خوبی نیز برخوردار باشند به علاوه محدویتی برای حضور خانواده‌ها در این مسابقه وجود ندارد.

وی افزود: جوایز مسابقه شامل تیم اول 5  میلیون ریال، تیم دوم 3 میلیون ریال و تیم سوم 2 میلیون ریال است به علاوه تیم‌های برگزیده در فینال کشوری مسابقات که در تابستان 96 در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود، اجازه شرکت دارند.

رئیس دانشگاه ملایر در رابطه با نحوه شرکت در مسابقه گفت: علاقه مندان می‌توانند به صورت حضوری به انجمن علمی ریاضی واقع در ساختمان علوم پایه، گروه ریاضی مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی انجمن علمی ریاضی دانشگاه ملایر مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز