معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور :

برجسته ترین نقش دانشگاه فنی و حرفه ای مهارت آموزی است

۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۴:۳۴:۴۶
کد خبر: ۴۹۸۵۹۱
برجسته ترین نقش دانشگاه فنی و حرفه ای مهارت آموزی است
معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور مهم وظیفه استادان دانشگاه فنی و حرفه ای را مهارت آموزشی به دانشجویان دانست.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر افشین مهر معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در سفر به استان یزد و در جمع روسا و مدیران آموزشکده ها و دانشکده های دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد گفت : هیئت علمی فنی می بایست به مانند گذشته نقش مهارت آموزی و استاد کاری را به خوبی ایفا کند.

وی در ادامه با تاکید مجدد بر مهارت آموزی به عنوان فلسفه دانشگاه فنی و حرفه ای تصریح کرد : نباید اجازه داد شود عنوان دانشگاه در استان ها تصور اشتباهی در مورد وظیفه اصلی ما در تربیت دانشجوی فنی و ماهر ایجاد کند.

افشین مهر با اشاره به شناسایی خلاء ها و کمبودها گفت : دانشگاه فنی و حرفه ای کشور با وجود مشکلات و خلاء های بسیار، هم اکنون با تدبیر و عملکرد ریاست دانشگاه یک جایگاه والا و شناخته شده را در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دارد و به نتیجه رسیدن پیگیری های صورت گرفته در جهت بازسازی ناوگان تجهیزات و آزمایشگاه ها و کارگاه ها می تواند برند دانشگاه فنی و حرفه ای را بر جسته تر نماید.

معاون آموزشی دانشگاه حفظ جایگاه آموزشکده و دانشکده ها را یک اعتقاد کلی در سطح مدیران برشمرد و گفت عنوان دانشگاه فنی و حرفه ای در استان ها قطعا ارتقاء سطح آموزشکده ها و دانشکده ها را در پی خواهد داشت.

ایشان از پیگیری اخذ رشته های مرتبط با صنایع تبدیلی در آموزشکده های کشاورزی نیز خبر داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز