رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش :

دانش آموزان باید مهارت با هم زیستن را فراگیرند

۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۱:۲۰:۳۴
کد خبر: ۵۰۰۱۸۶
دانش آموزان باید مهارت با هم زیستن را فراگیرند
رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش، از مهارت باهم زیستن به عنوان یکی از اهداف آموزش و پرورش یاد کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، عبدالرسول عمادی در مراسم معارفه سرپرست جدید آموزش و پرورش استان لرستان و تکریم مدیرکل سابق، اظهارکرد: تغییر و تحول درآموزش‌وپرورش به معنای جاری کردن جریان گسترده‌ای از علایق و استفاده از همه توانمندی‌هایی است که دردستگاه تعلیم و تربیت وجود دارد.

 

وی با بیان اینکه آموزش ‌و پرورش دانش آموزان در مرحله نخست کارخانواده است تا به فرزندان خود راه و رسم زندگی را بیاموزند، اظهارکرد: «آموزش و دانستن»، «آموزش برای عمل کردن » ، «آموزش برای زیستن» و «آموزش برای باهم زیستن» ، چهار مرحله آموزش ‌و پرورش رسمی در سازمان علمی فرهنگی یونسکو است.

 

وی زیست بهتر و مسالمت جمعی را از اهداف آموزش ‌و پرورش رسمی خواند و خاطرنشان کرد: عدالت اقتصادی و اجتماعی از این نگاه سرچشمه می گیرد، بنابراین باید فرزندان خود را صرفاً نه برای دانستن، عمل کردن و زیستن بلکه باید برای باهم زیستن تربیت کنیم.

 

عمادی خاطرنشان کرد: باید یاد بگیریم که باهم زندگی کنیم، باهم باشیم و توانایی و داشته‌های خود را با یکدیگر سهیم شویم.

 

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش‌وپرورش به وجود خیران علمی در یکی از مناطق محروم جنوبی کشور اشاره کرد و افزود : وجود خیر علمی نشان از مشارکت در ارتقای سطح علوم نقاط مختلف کشور را دارد تا به دانش آموزان باهم زیستن  را یاد بدهیم. 

 

شایان ذکر است؛  در پایان،  عمادی  از خدمات ارزنده کریمی فر،  مدیرکل سابق آموزش و پرورش لرستان تقدیر کرد و با اشاره به توانمندی های دریکوند، مدیرکل جدید این استان یادآور شد: لرستان استعدادهای بالقوه‌ای دارد  که با تعامل و همفکری فرهنگیان و برنامه های هدفمند، این استعدادها به شکوفایی خواهد رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز