بازدید سر زده مدیر کل آموزش و پرورش استان از مدارس روستایی ناحیه یک کرمان

۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۴۷:۴۸
کد خبر: ۵۰۱۲۸۳
بازدید سر زده مدیر کل آموزش و پرورش استان از مدارس روستایی ناحیه یک کرمان
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به صورت سر زده از تعدادی از مدارس روستایی تحت پوشش آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد محسن بیگی  از دبستان دخترانه روستای ده لؤ لؤ کوهپایه دیدن و  با حضور در کلاس های درس، ضمن بررسی روند فعالیت های آموزشی و پرورشی این مدرسه بر آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان دوره ابتدایی تاکید کرد.

محسن بیگی  همچنین  در دبیرستان دخترانه متوسطه دوره اول و دوم  شهدای خرداد روستای ده لؤ لؤ کوهپایه حضور یافت و مسائل تربیتی را به دانش آموزان این مدرسه گوشزد کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش  استان کرمان از دبیرستان پسرانه متوسطه دوره اول روستای ده لؤ لؤ کوهپایه  نیز بازدید کرد و در جمع دبیران  این مدرسه بر بروز رسانی اطلاعات  و توانمندی حرفه ای معلمان متناسب با  کتاب های درسی و فناوری روز و برگزاری جلسات منظم آموزش خانواده  تاکید کرد.

شایان ذکر است: محمد محسن بیگی  از اردوگاه ولایت درب انارستان آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان بازدید و با تماس تلفنی با اداره کل نوسازی استان وضعیت اعتبار تخریب و بازسازی این اردوگاه را پیگیری کرد.

گفتنی است: محمد محسن بیگی از اردوگاه چشمه سار ده لؤ لؤ کوهپایه آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان نیز بازدید کرد.

لازم به ذکر است: دراین بازدید رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان و مدیر و جمعی از معاونان و کارشناسان آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان، مدیر کل آموزش و پرورش استان را همراهی کردند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز