دبیر بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی منصوب شد

۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۲۸:۱۷
کد خبر: ۵۰۱۸۶۳
دبیر بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی منصوب شد
با حکم مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ، مهدی گمار دانشجوی کارشناسی طراحی صحنه دانشگاه هنر به عنوان دبیر بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی منصوب شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، بر اساس فراخوان ارسال شده به دانشگاه های سراسر کشور برای اعلام آمادگی کاندیداهای دبیری بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی، و بررسی قابلیت ها و توانمندیهای تخصصی و اجرایی افراد مذکور توسط شورای حمایت و نظارت بر بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی، مهدی گمار به عنوان دبیر بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی منصوب شد.

براین اساس پس از بررسی پرونده 15کاندیدای دبیری این دوره در مرحله اول، 5 نفر به منظور انجام مصاحبه نهایی انتخاب شدند که در نهایت مهدی گمار از سوی این شورا به عنوان دبیر به اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم معرفی شد و فضل ا... ایرجی کجوری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم وی را به عنوان دبیر بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی منصوب کرد.

در بخشی از حکم فضل ا... ایرجی کجوری خطاب به مهدی گمار آمده است:

نظر به سوابق، تعهد، تجربیات ارزنده و متانت جناب عالی و با عنایت به خواست اکثریت نسبی شورای محترم حمایت و نظارت بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی، به موجب این حکم به عنوان «دبیر بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران» منصوب می شوید.

بی تردید بهره گیری از دیدگاه های کارشناسانه صاحب نظران و استادان محترم دانشگاه های کشور در عرصه تئاتر دانشگاهی و ظرفیت گسترده کانون های ئتاتر دانشجویی دانشگاههای کشور، اعتلا و تحول آفرینی را در این جشنواره به ارمغان خواهد آورد. از این رو انتظار دارد، در تعامل سازنده با شورای نظارت و حمایت بر تئاتر دانشگاهی و دبیران کانون های دانشجویی تئاتر دانشگاه های کشور و درایت و پشتکاری که از آن برخوردارید همه توان و تجربه خویش را در پیشبرد و تداوم هرچه بهتر این رویداد دانشگاهی به کار گیرید.

براساس این گزارش، شورای حمایت و نظارت بر بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی با حضور دبیران موفق دوره های قبل جشنواره، نمایندگان دبیران کانون های تئاتر دانشگاهی و استادان تئاتر تشکیل می شود.

گفتنی است، مهدی گمار، دانشجوی کارشناسی طراحی صحنه دانشگاه هنر و دانش آموخته رشته فیلم سازی از انجمن سینمای جوانان ایران است و از جمله فعالیت‌های وی می‌توان به طراحی، نویسندگی،کارگردانی فیلم کوتاه و تئاتر اشاره کرد.

وی همچنین دبیری انجمن علمی نمایش دانشگاه هنر، عضویت در شورای سیاستگذاری چهاردهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی دانشجویان را درکارنامه‌ خود دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز