در اولین دوره جایزه چراغ:

عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد ، جایزه دانشگر مروج را دریافت کرد

۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۰۹:۵۶:۱۰
کد خبر: ۵۰۵۵۱۳
عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد ، جایزه دانشگر مروج را  دریافت کرد
درنخستین جشنواره جایزه چراغ، دکترمجید میرزاوزیری استاد دانشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان برگزیده بخش دانشگر مروج معرفی شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، جایزه دانشگر مروج علم، یکی از سه جشنواره جایزه چراغ است که توسط دکترحسینی مدیر موزه ملک، به دکترمجید میرزا وزیری عضو هیئت علمی گروه آموزشی ریاضی محض دانشگاه فردوسی مشهد اهدا شد.

براساس این گزارش، طرح جایزه چراغ، سنگواره آمونیت به عنوان نمادی ازعلم می باشد که جایزه ای خصوصی و غیرانتفاعی در زمینه ترویج علم در ایران است که ازسوی دکترمحمدرضا (پژمان) نوروزی و سیاوش صفاریان پور، دو تن از مروجان علم سال های اخیر ایران تاسیس شده و به صورت جشنواره جایزه چراغ در هر سال برگزارمی شود و این جایزه امسال نخستین بار است به اهالی ترویج علم اهدا می‌شود.

همچنین در بیانیه هیئت داوران جایزه چراغ آمده است:

نخستین جایزه دانشگر مروج علم با افتخار تقدیم می شود به ریاضی دان، نویسنده، شاعر، مروج و بانی شهر ریاضیات؛ دکترمجید میرزاوزیری. استاد دانشگاه فردوسی مشهد که در راه آشتی مردم با ملکه علوم، ریاضیات دمی نیاسوده است. قدمش استوار و مسیرش روشن باد.

گفتنی است جایزه دانشگر مروج علم، یکی از سه جایزه جشنواره جایزه چراغ است که توسط دکترحسینی مدیر موزه ملک، به دکتر میرزاوزیری عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد اهدا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز