آموزش و پرورش از حق خود نخواهد گذشت/بامعلم خاطی برخورد قانونی شده است

۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۲:۲۷:۲۹
کد خبر: ۵۱۱۸۳۱
آموزش و پرورش از حق خود نخواهد گذشت/بامعلم خاطی برخورد قانونی شده است
مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش از برخورد قانونی با معلم خاطی که اقدام به تنبیه بدنی دانش آموزان قائنی کرده بود خبرداد

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، سید رحیم میرشاه ولد گفت: درروز چهارشنبه ششم بهمن ماه معلمی در شهرستان قاین اقدام به تنبیه بدنی ۶ دانش آموز کرده است.

 وی افزود: بنابه گفته معلم خاطی، وی به دلیل درس نخواندن وشیطنت دانش آموزان درکلاس درس مرتکب چنین عمل ناشایستی شده است.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش بابیان این نکته که معلمان به هیچ وجه حق تنبیه بدنی دانش آموزان راندارند٬خاطر نشان کرد: معلمان باید باشیوه های موثر درجذب دانش آموزان به محیط مدرسه و کلاس درس آشنایی داشته باشند وبنا به اقتضای موقعیت از آن ها استفاده کنند.

وی گفت:  برای معلم خاطی تشکیل پرونده داده شده و به هیات تخلفات اداری ارسال گردیده است  که پس از بررسی٬ رای صادره لازم الاجرا خواهدبود.

میرشاه ولد بیان کرد: درخصوص مدیرمدرسه نیز به دلیل آن که به طور شایسته دراین ماجرا عمل نکرده است٬  روز شنبه تصمیم گیری خواهد شد و به احتمال زیاد ایشان نیز ازسمت خود عزل می شود.

وی با اعلام این که اولیای دانش آموزان بابزرگواری از حق خود صرف نظر کرده اند٬ تاکیدکرد:علی رغم این موضوع آموزش و پرورش این ماجرا راتااحقاق حق دانش آموزان ادامه خواهد داد وباخاطی یاخاطیان برخورد قانونی خواهد کرد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز