رئیس موسسه آموزش عالی نبی اکرم(ص):

آئین گرامیداشت بیستمین سالگرد تاسیس موسسه آموزش عالی نبی اکرم (ص) برگزار می شود

۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۹:۵۴
کد خبر: ۵۲۲۹۹۱
آئین گرامیداشت بیستمین سالگرد تاسیس موسسه آموزش عالی نبی اکرم (ص) برگزار می شود
دکتر میلانی، رئیس موسسه آموزش عالی نبی اکرم (ص) از برگزاری آئین بزرگداشت بیست سالگی موسسه آموزش عالی نبی اکرم (ص) به همراه آئین دانش آموختگی دانشجویان این دانشگاه در 4 اسفندماه خبر داد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا ، دکتر میلانی با بیان این خبر افزود، موسسه آموزش عالی نبی اکرم (ص) در بیست سال گذشته توانسته بعنوان یکی از بزرگترین دانشگاههای غیرانتفاعی شمالغرب کشور ، و با داشتن رشته های منحصر بفرد،  بالاخص در گروه نمایش و گرافیک ، کمک شایانی در اعتلای دانش و  هنر منطقه ایفاء نماید.

وی افزود : طبق ارزیابی های بعمل آمده توسط وزارت علوم، این دانشگاه در سطح بندی موسسات آموزش عالی شمالغرب کشور توانسته است در بالاترین سطح قرار گرفته و بزرگترین عامل ، کیفیت بالای آموزشی این دانشگاه بوده است.

ایشان با بیان اینکه دو دهه فعالیت پر افتخار در عرصه آموزشی کشور ، موسسه آموزش عالی نبی اکرم (ص) را سرآمد دانشگاههای غیردولتی شمالغرب کشور کرده است، آغاز دهه سوم فعالیت خود را با برنامه ریزی برای ایجاد دانشگاه نسل سوم یا همان دانشگاههای کارآفرین بیان نمود و فعالیت دفتر توانمند سازی دانشجویان در این دانشگاه را در این راستا دانست.

دکتر میلانی بیان نمود، موسسه آموزش عالی نبی اکرم (ص) در روز 4 اسفندماه در محل تالار پتروشیمی تبریز با حضور اساتید و شخصیتهای علمی و استانی ، بیست سالگی خود را جشن خواهد گرفت و در کنار این مراسم از دانش آموختگان این دانشگاه نیز تجلیل خواهد شد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز