در جلسه هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی مطرح شد؛

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای برتر قرآنی، فرهنگی و هنری دانشگاه آزاد اسلامی در خردادماه سال ۹۶

۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۱۵:۳۸
کد خبر: ۵۲۴۰۱۸
برگزاری نمایشگاه دستاوردهای برتر قرآنی، فرهنگی و هنری دانشگاه آزاد اسلامی در خردادماه سال ۹۶
صد و نود و ششمین جلسه هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی، به ریاست دکتر میرزاده و با حضور اعضا در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر میرزاده در این جلسه پس از استماع گزارش رییس مرکز حوزه ریاست در خصوص میزان پاسخگویی تلفنی حوزه های مختلف به تماس های مراجعان( که نشانگر افزایش میزان پاسخگویی به مراجعان بود)، به فرمان امیرالمومنین علی(ع) به مالک اشتر اشاره کرد و گفت: در این پیام آمده که ای مالک نگو من امیرم و به امور جزئی نمی پردازم. این پیام نشانگر آن است که مدیران باید به تک تک موارد و بویژه خواسته های مراجعان توجه داشته باشند.

وی افزود: مسئولان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی باید تکریم ارباب رجوع و احترام به مراجعان و پاسخگویی به ایشان به ویژه دانشجویان عزیز را به موازات کارهای اصلی خود در اولویت قرار دهند.

دکتر میرزاده با اشاره به اجرای مناسب سامانه نقل و انتقالات دانشجویی، از دکتر سید طه هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی و همکارانشان در اداره کل امور دانشجویی و همچنین دفتر فناوری اطلاعات به خاطر اجرای مطلوب سامانه نقل و انتقالات برای نیسمال دوم سال 95-96 تشکر کرد.

وی گفت: با بومی گزینی و اجرای سامانه الکترونیکی منادا، ضمن تکریم دانشجویان و متقاضیان بسیاری از مشکلات دانشجویان و خانواده ایشان مانند مراجعات حضوری و نامه نگاری های فیزیکی با سرعت حل شده و حجم عظیم کارهای غیر ضروری نیز کاهش پیدا کرده است.

همچنین در ادامه جلسه و براساس گزارش دکتر طه هاشمی معاون دانشجویی فرهنگی از کمیسیون تخصصی شماره ۲ هیات رئیسه، مقرر شد نمایشگاه دستاوردهای برتر قرآنی، فرهنگی و هنری دانشگاه آزاد اسلامی از سوم تا نهم خردادماه سال 96، در محل دائمی نمایشگاه های دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شود.

دکتر دادگان معاون ورزش دانشگاه نیز ضمن ارائه گزارشی اعلام کرد مجمع باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی هفته آینده برگزار خواهد شد.

 

نظر شما