توسط شرکت دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک:

ساخت دستگاه جا به جایی درختان از ریشه

۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۷:۳۰:۴۳
کد خبر: ۵۵۹۰۴۷
ساخت دستگاه جا به جایی درختان از ریشه
شرکت دانش بنیان مدرن صنعت کارآفرین دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک توانست در راستای حفظ حیات درختان دستگاهی را تولید کند تا در پروژه های عمرانی درختان را بدون قطع از ریشه به محل دیگری جا به جا کند.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، محمد مسلمی کارآفرین دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک، با اشاره به ساخت دستگاه جا به جایی درختان از ریشه، گفت: ما در شرکت مدرن صنعت کارآفرین که متشکل از دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی، مکانیک و باغداری است پس از تلاش های بسیار موفق به ساخت دستگاه جابه‌جایی درختان بدون قطع شده ایم.

وی با بیان اینکه با تولید این دستگاه در عملیات عمرانی دیگر نیاز به قطع درخت نیست و می توان درختان را از ریشه برش و به مکانی دیگر منتقل کرد، گفت: این دستگاه برروی یک تراکتور سوار می شود و دارای تیغه های قابل تعویض است.

محمد مسلمی به تفاوت این دستگاه با نمونه خارجی اشاره کرد و گفت: تیغه های نمونه خارجی مناسب خاک کشور ایران نیست، بر این اساس تیم ما بر روی تیغه ها و قدرت آن کارهای بسیاری انجام داده به طوری که می تواند درختی به وزن 6 تن را نیز جا به جا کند.

این فارغ التحصیل مهندسی مکانیک دانشگاه‌آزاد اسلامی اراک همچنین در خصوص دیگر محصولات شرکت دانش بنیان مدرن صنعت کارآفرین دانشگاه آزاد اسلامی اراک، گفت: مهندسی معکوس، قطعه زنی، دستگاه نمک و ماسه پاشی(برف روبی) و ... از دیگر محصولات این شرکت است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز