رئیس سازمان دانش آموزی :

فعالیت های پرورشی برون مدرسه ای به سازمان دانش آموزی واگذار می شود

۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۶:۵۷:۰۳
کد خبر: ۵۹۱۶۲۸
فعالیت های پرورشی برون مدرسه ای به سازمان دانش آموزی واگذار می شود
رئیس سازمان دانش آموزی گفت: فعالیت های پرورشی دانش آموزان که جنبه برون مدرسه ای دارند به سازمان دانش آموزی واگذار می شود.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، مهدی فیض در جلسه هم اندیشی مدیران سازمان دانش آموزی سراسرکشور که با حضور وزیرآموزش وپرورش در سالن جلسات این سازمان برگزارشد، با اشاره به ضرورت تفکیک مأموریت سازمان دانش آموزی از حوزه پرورشی، اظهارکرد: با برگزاری جلسات مکرر، وظایف و مأموریت های سازمان دانش آموزی را از فعالیت های معاونت پرورشی تفکیک کردیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیرآموزش وپرورش افزود: فضای حاکم بر سازمان دانش آموزی، فضایی مثبت است و مرز فعالیت های این سازمان مشخص شده است.

وی تصریح کرد: طراحی، برنامه ریزی، سازمان دهی، هدایت واجرای فعالیت‌های پرورشی دانش آموزان که دارای ماهیت برون مدرسه ای است، مهم ترین مأموریت سازمان دانش آموزی است.

فیض ادامه داد: در راستای تحقق این مأموریت بسیاری از اردوهای دانش آموزی به سازمان دانش آموزی واگذار می‌شود.

رئیس سازمان دانش آموزی خاطرنشان کرد: درآمدزایی و خوداتکایی با انجام فعالیت هایی که جنبه فرهنگی و تربیتی دارد، دومین مأموریت سازمان دانش آموزی است، بنابراین، با توجه به اهمیت موضوع اشتغال، سازمان دانش آموزان به سمت خوداشتغالی، تولید و کارآفرینی هدایت می شود.

 

نظر شما