رئیس دانشگاه پیام نور خبرداد:

ایجاد ۴ هزار محتوای درسی دانشگاه پیام نور در سال جاری

۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۷:۰۲:۵۹
کد خبر: ۵۹۸۷۰۴
ایجاد ۴ هزار محتوای درسی دانشگاه پیام نور در سال جاری
رئیس دانشگاه پیام نور گفت: ۴ هزار محتوای درسی به محتواهای درسی این دانشگاه در سال جاری اضافه شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، پنجاهمین نشست سراسری معاونان آموزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی با حضور دکتر مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم و معاونان آموزشی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نوربرگزار شد.

در این نشست دکتر علی اصغر رستمی ابوسعیدی رئیس دانشگاه پیام نور با بیان اینکه این دانشگاه به عنوان یکی از دانشگاه های آموزش از راه دوردنیا براساس عدالت آموزشی ایجاد شده است، اظهار داشت: دانشگاه پیام نور علی رغم گسترشی که داشته است هیچ وقت کیفیت را فدای کمیت نکرده است.

وی افزود: سال گذشته یک چهارم قبولی های کارشناسی ارشد دانشگاه های دولتی از فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور بودند.

رئیس دانشگاه پیام نور خاطرنشان کرد: ۲۳۰۰ عنوان کتاب در دانشگاه پیام نور همراه با محتوای ویدیویی و شنیداری آن ایجاد شده و امسال نیز چهار هزار محتوای درسی به محتواهای درسی این دانشگاه اضافه شد و در عین حال محتواهای درسی گذشته نیزبازنگری شد.

وی افزود: از سال ۱۳۶۷ که دانشگاه پیام نور تاسیس شد تا خرداد امسال حدود یک میلیون و هفتصد هزار دانشجو از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند که عمده آنها در مقطع کارشناسی بوده اند.

دکتررستمی ابوسعیدی با اشاره به اینکه در حال حاضر ما در ۶۸ کشور واحد پیام نور داریم گفت: برای نمونه در حال حاضر ۱۷۰۰ دانشجوی افغانی در واحد این دانشگاه در افغانستان تحصیل می کنند.

وی خاطرنشان کرد: ۵۷۰۰ دانشجوی خارجی نیز در واحدهای دانشگاه پیام نور در داخل کشور مشغول به تحصیل هستند.

 

نظر شما