دکتر امید:

مراکز رشد در کنار دانشگاه جامع علمی کاربردی تاسیس می شود

۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۷:۳۳:۲۱
کد خبر: ۶۰۴۷۰۸
مراکز رشد در کنار دانشگاه جامع علمی کاربردی تاسیس می شود
دکتر امید در گردهمایی واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: مجوز تاسیس مراکز رشد در جوار مراکز علمی کاربردی ارائه شده امید است در دل این مراکز شرکت های دانش بنیان نیز تشکیل شوند.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به اینکه اکنون تعداد دانشجویان مهارتی کمتر از 600 هزار نفر است خاطرنشان کرد: تعداد دانش آموختگان از ابتدا تاسیس دانشگاه جامع تاکنون یک میلیون و 500 هزار نفر بوده است.

دکتر امید بیان داشت:  

هدف گذاری شده تا پایان امسال مراکزی که امکان ایجاد مرکز رشد را دارند این امر را علمی و اجرایی کنند و بعد شرکت دانش بنیان شوند تا 80 درصد اشتغال کنونی به 100 درصد ارتقا پیدا کند.

وی همچنین افزود: در دانشگاه به صورت مستقل طرح سطح بندی داریم که بر اساس اطلاعات سال 94 و 95 بود و این نتایج از واقعیت دور بود و اعلام نشد ولی سامانه بی آی دانشگاه آماده می شود و بر اساس آن اطلاعاتی که برای سطح بندی است، بر اساس واقعیت دریافت می شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در پایان ضمن اشاره به اینکه 500 هزار نفر ظرفیت مراکز علمی کاربردی در سراسر کشور در سال جاری اعلام شده، افزود: این دانشگاه در بخش صنعت؛ کشاورزی، مدیریت، خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر دانشجو می پذیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز