معاون آموزش ابتدایی وزیرآموزش وپرورش :

ثبت‌نام دانش‌آموزان فاقد مدارک هویتی در مدارس امکان‌پذیر است

۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۷:۰۱:۰۶
کد خبر: ۶۰۸۸۶۵
ثبت‌نام دانش‌آموزان فاقد مدارک هویتی در مدارس امکان‌پذیر است
معاون آموزش ابتدایی وزیرآموزش و پرورش گفت: دانش آموزان فاقد مدارک هویتی با کارت حمایت تحصیلی امکان ثبت‌نام در مدارس را پیدا می‌کنند.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، رضوان حکیم زاده درگفتگو با برنامه پرسشگر اظهارکرد: براساس تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری مبنی برفراهم کردن فرصت‌های دسترسی به آموزش برای همه کودکان ونوجوانان مقیم ایران و پیگیری‌های دولت تدبیر وامید در هیأت وزیران درتاریخ 2 اسفند 95 مصوب شدکه وزارت کشور با همکاری وزارت آموزش و پرورش شرایط و دستورالعمل‌های لازم را برای صدورکارت حمایت تحصیلی برای ثبت نام کودکان فاقد اوراق هویتی وهمچنین دانش آموزان اتباع فراهم نمایند.

وی افزود: پس ازجلسات متعدد خوشبختانه درتاریخ 19تیر96 ازطرف وزارت کشورابلاغیه ای با دستورالعمل نوبت دهی برای صدورکارت حمایت تحصیلی به استانداران سراسرکشور ابلاغ و وزارت آموزش وپرورش نیز درتاریخ26تیر96 همان ابلاغیه را همراه دستورالعمل های لازم برای مدیران کل آموزش وپرورش ارسال کرد.

معاون آموزش ابتدایی وزیرآموزش وپرورش تصریح کرد: افراد مشمول آموزش رایگان ازسن6 تا 18سالگی که درسن تحصیل هستند و به دلیل عدم داشتن اوراق هویتی امکان دسترسی به آموزش را ندارند، می‌توانند ازطریق فرمانداری‌ها کارت حمایت تحصیلی دریافت و مدارس موظف به ثبت نام این عزیزان درمحدوده محل صدور کارت حمایت تحصیلی می باشند .

حکیم زاده با اشاره به تاکید وزیرآموزش و پرورش بر ایجاد فرصت برابرآموزش برای همه گفت: این اقدام گام بسیارمهمی در راستای ایجاد فرصت های برابر، برای همه کودکان ونوجوانان به منظور دسترسی آموزش است، امیدواریم با پیگیرهای لازم وهمکاری همه دستگاه های ذیربط، این فرصت ارزشمند به نحواحسن استفاده شود. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز