مهدی قمصریان:

آموزش و پرورش، قوی ترین دستگاه حاکمیتی کشور از حیث مخاطب

۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۷:۰۲:۰۰
کد خبر: ۶۰۹۸۳۱
آموزش و پرورش، قوی ترین دستگاه حاکمیتی کشور از حیث مخاطب
مدیرکل دفتر سخنگو و حوزه دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت، آموزش و پرورش را قوی ترین دستگاه های حاکمیتی کشور از حیث مخاطب قلمداد کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، مهدی قمصریان با حضور در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی حوزه ستادی و استان های کشور در باشگاه فرهنگیان تهران گفت:  آموزش وپرورش مخاطبان مهمی دارد که اولین آن معلمان و بدنه آموزش وپرورش، دوم  دانش آموزان و ذی نفعان و سپس اولیا و خانواده ها هستند.

وی با تاکید بر ارتباط و تعامل  قدرتمند آموزش و پرورش با این مخاطبان بیان کرد: آموزش و پرورش، رکن کارآمدی نظام است که  البته به موازات آن می تواند با آسیب های جدی  نیز مواجه شود. 

قمصریان به دلایل حساسیت و پیچیدگی آموزش و پرورش اشاره و تصریح کرد: رشدتکنولوژی، استفاده از رسانه های هوشمند،  دسترسی فوق العاده  مردم به رسانه های نوین، دخالت عوامل خارج از نظام تعلیم و تربیت و... از جمله دلایل حساسیت و پیچیدگی نهاد تعلیم و تربیت هستند .

وی با اشاره به جایگاه کارگزاران  روابط عمومی  بیان کرد : در درجه اول  روابط عمومی ها باید  در جهت ارتقای  جایگاه  خود تلاش و این مهم را  به روسای دستگاه اجرایی تفهیم نمایند.

مدیرکل حوزه دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت بر پاسخگویی سریع  به افکار عمومی به عنوان مطالبه رئیس جمهور تاکید کرد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز