رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی خبرداد:

ارسال ۱۱۰۰ فیلم از ۳۷ کشور جهان به چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد

۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۷:۰۷:۳۴
کد خبر: ۶۰۹۸۳۲
ارسال ۱۱۰۰ فیلم از ۳۷ کشور جهان به چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از ارسال 1100 فیلم از 37 کشور جهان در چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد خبرداد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، حجت الاسلام و المسلمین محی الدین بهرام محمدیان، در افتتاحیه دبیرخانه چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد، این جشنواره را از ابداعات آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: جشنواره فیلم های آموزشی- تربیتی رشد، قدمتی تقریبا50 ساله دارد که امسال به مناسبت انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام و استقبال و آمادگی خراسان رضوی برای میزبانی  این شهر مقدس برگزار می شود و از نام متبرک حضرت علی بن موسی الرضا(ع) تبرک می جوید که این مهم خود بر غنای این جشنواره می افزاید.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی تصریح کرد: شرکت کنندگان در این جشنواره، تخصص بین بخشی و بین رشته ای دارند و باید در حوزه  یک دانش، تخصص داشته باشند و  با صنعت فیلم سازی و سینما آشنا باشند.  

وی شرکت دانشجومعلمان جوان در این جشنواره را برخاسته از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دانست و خاطرنشان کرد: از حاشیه های جالب توجه این جشنواره علاوه بر برگزاری کارگاه های آموزشی میدان دادن به دانشجو معلمان است که این مطلب برخاسته از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

محمدیان با بیان این که یکی از رویکردها در سند تحول توجه به رسانه های متنوع آموزشی و شکستن انحصار آموزش از قالب کتب درسی است، افزود: یکی از رسانه هایی که در بسته های آموزشی در نظر گرفته شده است ، فیلم های جشنواره رشد است که امیدواریم بیش از همه، معلمان جوان وارد این جشنواره شده و از رسانه ها بهره بگیرند.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از حضور داوران داخلی و خارجی سران آیسسکو و سازمان کنفرانس اسلامی در این جشنواره خبرداد و بیان کرد: موفق شدیم به جلب نگاه های مثبت سایر کشور ها به این جشنواره را جلب کنیم ، به گونه ای که 110 فیلم از 37 کشور جهان در این جشنواره شرکت نموده اند و امیدواریم با همکاری و همگرایی صمیمانه مجموعه دستگاه های استان و نهادهای دولتی، خاطره ای به یاد ماندنی از پایتخت فرهنگی جهان اسلام به یادگار گذاشته شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز