محمد تقی نظرپور:

نگهداری مدارس احداث شده مهم‌ترین رکن مدرسه‌سازی است

۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۱۴:۵۳
کد خبر: ۶۱۱۴۵۸
نگهداری مدارس احداث شده مهم‌ترین رکن مدرسه‌سازی است
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ، نگهداری مدارس احداث شده را مهم‌ترین رکن مدرسه‌سازی عنوان کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، محمد تقی نظرپور افزود: نقشه‌های معماری مدارس تازه احداث، بایستی به گونه‌ای باشند که جزو مدارس ماندگار باشند و پس از سال ها جزو مدارس تخریب و بازسازی نباشند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اظهارکرد: مدارس باید زمینه ساز ظهور خلاقیت در دانش آموزان باشند چرا که تجربه نشان داده دانش‌آموزان موفق در مدارسی با معماری زیبا درس خوانده‌اند.

وی با اشاره به اینکه سازه‌های مدارس احداثی باید مقاوم، زیبا، قابل انعطاف پذیری و قابل اطمینان باشند، گفت: مکان یابی مدارس می‌بایست به درستی و با اصول مهندسی در مکان مناسب انجام شود تا مدارس ایمنی هرچه بیشتری داشته باشند.

نظرپور ادامه داد: نقشه‌های سیستم های تاسیساتی و مکانیکی با تکنولوژی روز و مصرف کم که موجب ایجاد هزینه‌های کمتر و صرفه‌جویی در هزینه ها باشند، باید اولویت اجرایی داشته باشند.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان اینکه استفاده از پیمانکاران ضعیف همیشه به ضرر ما بوده است، تصریح کرد: ما وظیفه داریم در مناقصات مناسب‌ترین قیمت را و نه کمترین قیمت را انتخاب کنیم.

وی تصریح کرد: باید به دانش آموزان آموخته شود که مدرسه خانه‌ دوم آنهاست و بایستی به نحو احسن از مدارس خود مراقبت کنند تا با این شیوه هزینه‌های کمتری جهت نگهداری مدارس پرداخت شود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز