سرپرست دانشگاه فرهنگیان:

هدف ما تامین نیروی انسانی بومی برای آموزش است

۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۷:۴۳:۰۷
کد خبر: ۶۲۴۶۶۴
هدف ما تامین نیروی انسانی بومی برای آموزش است
سرپرست دانشگاه فرهنگیان گفت: سیاست این دانشگاه تامین نیروی انسانی از بوم برای بوم است و این سیاست با هدف توسعه هر چه بیشتر عدالت آموزشی در کشور دنبال می شود.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، محمود مهرمحمدی در مراسم بهره برداری از دو طرح عمرانی در دانشگاه فرهنگیان هرمزگان کرد: سند تحول نظام آموزش با استناد به تمام ظرفیت های ملی گام برمی دارد و زمینه ساز یک سیر تکوین ایرانی اسلامی است.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان بر اهمیت و جایگاه این دانشگاه در سطح ملی و نظام تعلیم و تربیت تاکید کرد و گفت: ماموریت ملی در اداره دانشگاه فرهنگیان بر عهده داریم که تحقق آن، عزمی ملی را طلب می کند و برای رفع مشکلات و نیازهای سخت افزاری دانشگاه فرهنگیان نیازمند طرحی نو در این عرصه هستیم.

وی ادامه داد: برای نخستین بار در کشور معاونت نظارت و ارزیابی و تضمین کیفیت در ساختار دانشگاه فرهنگیان با هدف ارتقای سطح کیفی دانشگاه گنجانده شده است.

گفتنی است؛ دانشگاه فرهنگیان 97 پردیس و مرکز آموزشی در سطح کشور دارد. 50 هزار دانشجو در دوره کارشناسی پیوسته، 15 هزار دانشجو در دوره کارشناسی ناپیوسته و 500 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان در سطح کشور مشغول تحصیل هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز