علی الهیار ترکمن:

«آموزش» در ساختار جدید آموزش و پرورش تقویت خواهد شد

۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۰:۱۸:۱۳
کد خبر: ۶۳۱۸۰۶
«آموزش» در ساختار جدید آموزش و پرورش تقویت خواهد شد
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: «آموزش» در ساختار جدید آموزش و پرورش تقویت خواهد شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، علی الهیار ترکمن با بیان این که چابک سازی ستاد و تمرکززدایی از سیاست‌های اصلی آموزش وپرورش دولت دوازدهم است، اظهارکرد: چابک سازی ستاد و تغییر ساختار ستادی آموزش و پرورش با انجام مطالعات کارشناسی صورت خواهد گرفت.

وی در خصوص تغییرات احتمالی در ساختار ستادی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: این تغییرات در مرحله مطالعات کارشناسی قرار دارد و در تلاش هستیم جمیع نظرات کارشناسان این حوزه مورد بررسی قرار گیرد لذا تاکنون چیزی به قطعیت نرسیده است.

الهیار ادامه داد: هرگونه بررسی‌های کارشناسی در خصوص ساختار ستادی این وزارتخانه با هدف تقویت «آموزش» و «پرورش» و همچنین تقویت ساختار مدرسه و فرآیندهای آموزشی درون آن صورت خواهد گرفت که مورد تائید سند تحول بنیادین نیز می باشد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش افزود: قطعا در تغییرات ساختاری وزارت آموزش و پرورش از تصمیم‌های شتاب زده و بعضا غیرکارشناسی اجتناب خواهد شد و به اهمیت جایگاه «آموزش» به ویژه «آموزش ابتدایی» توجه ویژه ای خواهیم داشت.

الهیار در پایان خاطرنشان کرد: تقویت بدنه کارشناسی ستاد آموزش و پرورش، کاهش ساختار اداری و اجرایی و تقویت مدرسه محوری از طریق تفویض اختیارات ستادی به ادارات کل استان ها و مناطق جزئی از ماموریت های اصلی آموزش و پرورش در این دولت خواهد بود.

 

نظر شما