مهرزاد حمیدی:

نقش موثر تجهیزات در کیفیت درس تربیت بدنی

۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۷:۲۷:۰۱
کد خبر: ۶۴۷۱۸۵
نقش موثر تجهیزات در کیفیت درس تربیت بدنی
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر نقش موثر تجهیزات در کیفیت درس تربیت بدنی، گفت: امیدوار هستیم با تامین اعتبار بتوانیم تجهیزات کلاس‌های درس تربیت بدنی را افزایش دهیم.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، مهرزاد حمیدی،‌ با بیان اینکه اکنون 33 هزار معلم تربیت بدنی در مدارس فعالیت می‌کنند،‌ اظهارکرد: با افزایش ساعت تربیت بدنی قریب به 3 هزار و800 نیرو کمبود داریم.

وی ادامه داد:‌ در خصوص کمبود نیروی انسانی با وزیرآموزش‌وپرورش، ‌دانشگاه فرهنگیان و معاونت نیروی انسانی مذاکراتی را داشته‌ایم تا در جذب نیروی دانشجوی دانشگاه فرهنگیان، در خصوص بهره‌مندی از ماده 28 و برگزاری آزمون سراسری سهمیه بیشتری برای رشته تربیت بدنی منظور شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش ‌و پرورش همچنین اضافه کرد: حوزه تجهیزات به استفاده بهینه از زمان و کیفیت درس تربیت بدنی کمک خوبی می‌کند امسال نیز 3 میلیارد اعتبار به استان‌ها برای تامین تجهیزات تربیت بدنی ابلاغ شده است.

حمیدی افزود: 3 میلیارد اعتبار دیگر توسط سازمان نوسازی ابلاغ می‌شود، 8 میلیارد دیگر نیز به خزانه برای ابلاغ فرستاده شده و 40 میلیارد اعتبار دیگر نیز از محل ارزش افزوده پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی اشاره کرد: باید تلاش کنیم تا تاخیر در تخصیص‌ها به حداقل برسد اکنون 14 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیزات وسایل ورزشی به استان‌ها ارسال شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز