موسسات آموزش عالی آزاد مجاز به پذیرش دانشجوی مقطع دار نمی باشند

۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۷:۲۶:۱۹
کد خبر: ۶۵۴۹۱۵
موسسات آموزش عالی آزاد مجاز به پذیرش دانشجوی مقطع دار نمی باشند
دکتر محمد حسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور از مجاز نبودن جذب دانشجوی مقطع دار در موسسات آموزش عالی آزاد خبر داد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا ، دکتر محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در خصوص پذیرش دانشجو در موسسات آموزش عالی آزاد اعلام کرد: دراین مدت امتیازات و فرصت هایی برای اصلاح و انجام مراحل قانونی این موسسات به آنها داده شده است. برخی از این موسسات قدر فرصت را دانستند و بعد از طی مراحل قانونی در حال ادامه فعالیت خودشان هستند ولی برخی از موسسات که تمایل نداشتند، دانشگاه جامع علمی کاربردی هم اجباری برای داشتن اساسنامه را برایشان نداشته است.

دکتر محمد حسین امید اظهار کرد: کلیه مراکز واجد صلاحیت برای بهمن ماه امسال پذیرش دانشجو خواهند داشت و مهلت زمانی تکمیل اساسنامه هم تمدید شده است.

ایشان در خصوص ابراز نگرانی دانشجویان و دانش آموختگان این مراکز گفت: مدارک دانش آموختگان این دانشگاه توسط خود دانشگاه جامع علمی کاربردی صادر می شود، بنابراین برای افرادی که دانش آموخته شده اند مشکلی ایجاد نخواهد شد و دانشجویان در حال تحصیل در این موسسات نیز تا پایان دوره تحصیلی خود نیز می توانند بدون هیچ مشکلی به تحصیل ادامه دهند زیرا به این موسسات فرصت داده شده تا پایان تحصیل این دانشجویان به فعالیت خود ادامه دهند.

 

نظر شما