علی زرافشان:

موج خروج نیروی انسانی از آموزش و پرورش ساماندهی شود

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۷:۱۶:۴۵
کد خبر: ۶۶۵۴۲۶
موج خروج نیروی انسانی از آموزش و پرورش ساماندهی شود
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش بر ضرورت ساماندهی موج خروج نیروی انسانی از آموزش و پرورش تاکید کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا ،علی زرافشان در شورای معاونان استان قزوین با موضوع استقرار پایه دوازدهم که در سالن جلسات آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در زمینه استقرار پایه دوازدهم باید وضعیت نیروی انسانی در مورد رشته و پایه‌های تحصیلی بررسی شود و این مهم در اولویت جدی قرار گیرد.

وی افزود: از ظرفیت اسمی مدارس در راستای ارتقاء کیفیت آموزش باید حداکثر استفاده صورت گیرد و این مهم نیازمند مشارکت دانش‌آموزان و معلمان است.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: فضاهای آموزشی در برخی مناطق کشور نیازمند ساماندهی مجدد بوده و در انتقال فضا باید به دوره‌های تحصیلی توجه ویژه صورت گیرد.

زرافشان اضافه کرد: حاکمیت روابط انسانی در تعامل با همکاران امری حائز اهمیت در زمینه استقرار پایه دوازدهم بوده که باید برنامه‌ریزی ویژه انجام شود.

وی بر ساماندهی موج خروج نیروی انسانی از آموزش و پرورش تاکید کرد.

****ارتقای آموزشی در استان قزوین با احداث مدرسه انرژی اتمی

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این جلسه گفت: استان قزوین قابلیت کسب رتبه‌های برتر کشور در حوزه کنکور را دارد که مدیران و معلمان در این زمینه باید مشارکت جدی داشته باشند.

سالار قاسمی اظهار کرد: احداث مدرسه انرژی اتمی سطح علمی در آموزش و پرورش را 100 درصد ارتقاء خواهد داد که گامی موثر در تقویت استان محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تبیین جلوه‌ها انقلاب و ارزش‌های الهی شهدا باید در ایام دهه فجر پررنگ‌تر شود تا ذهن نوجوانان و جوانان کشور شفاف و روشن باشد.

قاسمی بر برنامه‌مندی فعالیت‌ها در آموزش و پرورش تاکید جدی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز