نخستین همایش ملی مواجهه با آسیب‌های اجتماعی

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۷:۰۹:۵۲
کد خبر: ۶۶۶۴۹۷
نخستین همایش ملی مواجهه با آسیب‌های اجتماعی
دانشگاه شاهد با انتشار فراخوان از برگزاری نخستین "همایش ملی مواجهه با آسیب‌های اجتماعی از دیدگاه اسلام ؛پیشگیری و مقابله" خبر داد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، این دانشگاه در نظر دارد با مشارکت برخی از مراکز علمی و پژوهشی و با مشارکت و حضور اندیشمندان و صاحب‌نظران دانشگاهی و حوزوی، همایش ملی «مواجهه با آسیب‌های اجتماعی از دیدگاه اسلام: پیشگیری و مقابله» را با توجه ویژه به آسیب‌هایی مثل مفاسد اخلاقی، اعتیاد، طلاق، حاشیه‌نشینی و... برگزار کند.

بر اساس این گزارش، شناسایی ظرفیت‌های علمی کشور در حوزه پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی؛ ایجاد گفتمان اسلامی در عرصه مقابله با آسیب‌های اجتماعی؛ ایجاد حساسیت مضاعف در میان اساتید و پژوهشگران نسبت به موضوع آسیب‌های اجتماعی؛ فراهم‌سازی بستر لازم برای تولید فکر و ارائه راهبردهای اسلامی برای پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی.اهداف همایش مواجهه با آسیب‌های اجتماعی از دیدگاه اسلام هستند.

همه اساتید و پژوهشگران علاقه‌مند و دغدغه‌اند می توانند برای شرکت در این همایش علمی، مقالات علمی پژوهشی خود را از طریق سایت http://cipsh.shahed.ac.ir به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

براساس این گزارش، مهلت ارسال چکیده مقالات به همایش ملی مواجهه با آسیب‌های اجتماعی تا ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ و آخرین‌مهلت ارسال اصل مقالات تا ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ است.

 

نظر شما