اعطاء تسهیلات به دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی

۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۸:۰۵:۴۵
کد خبر: ۶۷۳۳۹۶
اعطاء تسهیلات به دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در دیدار با استاندار خراسان جنوبی از ارائه تسهیلات به دانش آموختگان این دانشگاه با نرخ سود 2 درصد خبر داد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر محمد حسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با دکتر محمد مهدی مروج الشریعه استاندار خراسان جنوبی با هدف تهیه و اجرای طرح نیازسنجی آموزشی، شغلی و مهارتی و شناسایی نیازهای آموزشی بخش های مختلف دولتی و غیردولتی، شناسایی موانع و مشکلات اجرای دوره های مهارتی علمی و کاربردی، تدوین و تصویب دوره های آموزشی تک پودمان و مقطع دار مورد نیاز استان خراسان جنوبی، رفع موانع و مشکلات مربوط به امور کنسولی جهت تاسیس مراکز بین المللی، تشویق و ترغیب سازمانها و دستگاه های اجرایی دولتی و غیر دولتی استان جهت همکاری با دانشگاه در اجرای دروس کاربینی و کارورزی و ... دیدار کرد.

در این دیدار دکتر محمدحسین امید گفت: امسال از محل اعتبارات دانشگاه جامع علمی کاربردی به دانش آموختگان برای ورود به فضای کسب و کار تسهیلاتی، با نرخ سود 2 درصد اعطاء خواهیم کرد.

همچنین دکتر محمد مهدی مروج الشریعه استاندار خراسان جنوبی نیز در این جلسه، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در راستای مهارت آموزی وکارآفرینی با دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام کرد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز