بیانیه روسای دانشکده های روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه های سراسر کشور در حمایت از اقدامات اخیر وزارت آموزش و پرورش

۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۷:۴۷:۱۳
کد خبر: ۶۷۵۱۳۹
بیانیه روسای دانشکده های روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه های سراسر کشور در حمایت از اقدامات اخیر وزارت آموزش و پرورش
روسای دانشکده های روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه های سراسر کشور در حمایت از اقدامات اخیر وزارت آموزش و پرورش بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، بیانیه روسای دانشکده های روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاهی کشور به شرح زیر است:

تصمیم ارزشمند و منطقی وزارت آموزش و پرورش و شورای عالی آموزش و پرورش در جهت حذف هرگونه آزمون وروردی برای مدارس پایه ی هفتم، همچنین حذف آزمون های ورودی موسسات و استفاده از کتاب های کمک آموزشی در دوره ابتدایی بارقه امید را در جامعه علمی کشور به ویژه اساتید و متخصصان علوم تربیتی و روان شناسی ایجاد کرد، این تصمیم درست و علمی به لطف و عنایت الهی جریان تعلیم و تربیت را در بنیادی ترین دوره تحصیلی احیا خواهد کرد و با حذف فشار ناشی از استرس آزمون های متعدد، فرصت خلاقیت، شادابی و نشاط را برای کودکان این سرزمین فراهم خواهد کرد.

ما روسای دانشکده های روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه های سراسر کشور از این اقدام ارزشمند استقبال کرده و از آن حمایت می کنیم. بدون شک این حرکت قاطع سرآغاز تحولات اساسی در راستای سند تحول بنیادین و برنامه درسی ملی در نظام آموزش و پرورش است. به امید روزی که همه کودکان ایران در فضایی برابر از فرصت های یاددهی و یادگیری، از آموختن لذت ببرند و برای زندگی آماده شوند.

 

نظر شما