الهیار ترکمن :

مهارت آموزی یکی از مهم ترین برنامه های وزارت آموزش و پرورش

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۶:۵۰:۰۶
کد خبر: ۶۷۸۵۹۹
مهارت آموزی یکی از مهم ترین برنامه های وزارت آموزش و پرورش
الهیار ترکمن معاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در آئین رونمایی از پوستر شانزدهمین دوره مسابقات علمی –کاربردی شاخه کاردانش سراسر کشورگفت : برنامه محوری مهم ترین برنامه معاونت توسعه مدیریت است.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا ، الهیار ترکمن معاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در آئین رونمایی از پوستر شانزدهمین دوره مسابقات علمی –کاربردی شاخه کاردانش سراسر کشورگفت : در معاونت توسعه مدیریت برنامه حرف اول را می زند و برنامه محوری و تسلط برنامه ها در تمام فعالیت ها در راستای تحقق اسناد بالادستی با تامین و توزع اعتبار محقق خواهد شد.

وی گفت :یکی از برنامه های مورد توجه در وزارت آموزش و پرورش بحث مهارت آموزی است که در توسعه کشور جایگاهی ویژه و پر اهمیت دارد و اگر بخواهیم در یک افق پنج ساله بر مبنای رشد اقتصادی 8 درصدی حرکت کنیم لازمه آن رشد همه جانبه مهارت ها در تمام سطوح کشور است.

وی در ادامه افزود : نهادینه کردن مهارت در بین دانش آموزان یکی از لازمه های توسعه کشور است که می تواند با پرورش نیروی متخصص و ماهر موجب نهادینه کردن ، بومی کردن و حتی صادر کردن تکنولوژی های وارد شده روز دنیا باشد.

الهیار گفت : با توجه به اهمیت بحث هدایت نیروی انسانی در کشور اگر بخواهیم از مزیت های آن بهره مند گردیم باید با هدایت مناسب نیروی انسانی از طریق هدایت تحصیلی ، ایجاد جذابیت، افزایش گیفیت و مدیریت تقاضای اجتماعی در شاخه های فنی موجب اتقاء جایگاه آن شویم.

وی در پایان گفت : کشور ایران با بهره مندی از نیروی جوان و استعداد های فردی مهمترین زمینه های توسعه را داراست .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز