دکتر شریعتی نیاسر:

دانشجویان باید با مهارت افزایی بتوانند از آموخته های خود به نحو صحیحی استفاده کنند

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۶:۵۵:۴۸
کد خبر: ۶۷۸۶۰۱
دانشجویان باید با مهارت افزایی بتوانند از آموخته های خود به نحو صحیحی استفاده کنند
معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری توجه به مهارت افزایی و کیفیت را برای دانشجویان یک لازمه دانست، تا بتوانند از آموخته های خود به نحو صحیحی استفاده کنند.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، مراسم بیست و پنجمین سال تاسیس دانشگاه خلیج فارس با حضور دکترمجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر، روسای فعلی و سابق دانشگاه خلیج فارس و سایر مسولان استانی در سالن اجتماعات دانشکده نفت، گاز و پتروشیمی این دانشگاه برگزار شد.

دکتر شریعتی نیاسر در این مراسم با بیان اینکه ما دوران سختی را پشت سر گذاشتیم تا به شرایط امروز برسیم، اظهار داشت: امروز میدان ورود به عرصه بین الملل برای ما باز شده است و باید با هماهنگی در سیاست گذاری و اجرا، از این فرصت بزرگ به خوبی استفاده کنیم.

وی افزود: یکی از بخش های مهم آمایش آموزش عالی طرح تقسیم آموزش عالی به ۱۰ منطقه است که استان بوشهر در منطقه ۷ قرار خواهد گرفت و درخود منطقه ۷، مقام دوم را خواهد داشت.

عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در این مراسم ضمن تبریک بیست و پنجمین سال تاسیس دانشگاه خلیج فارس گفت: یکی از کارهای زیبا وارزشمند تشکر و قدردانی از همه کسانی است که این کار خیر علمی را پایه گذاری کرده یا به نحو احسنت ادامه داده اند است، که این قدردانی از مصادیق شجره طیبه میتواند باشد، به این منظور که یک دانشگاه به عنوان یک درخت و شاخه وبرگ آن میتواند آرامش، توسعه و آبادانی برای استان و ایران عزیزمان باشد.

دکتر عبدالمجید مصلح رئیس دانشگاه خلیج فارس در این مراسم ضمن تبریک ۲۵ سالگی دانشگاه گفت: دانشگاه خلیج فارس با درایت و پشتیبانی مادی و معنوی مسئولان جمهوری اسلامی و با تلاش بی وقفه و همت بلند دانشجویان، اعضای هیات علمی، کارمندان و مدیران آن مسیر پیشرفت و ترقی را در پیش گرفته و به کامیابی های فراوانی دست یافته است.

دکتر مصلح افزود: در بیست و پنجمین سال تاسیس، دانشگاه خلیج فارس به پشتوانه همه دستاوردها و اندوخته های ارزشمندش، بر اساس برنامه ای راهبردی که به تصویب هیات امنای آن رسیده است، کارآفرین شدن، ارتقای جایگاه علمی و بین المللی و مرجعیت علمی در حوزه خلیج فارس را به عنوان اهداف راهبردی خویش معین کرده و با به کارگیری همه سرمایه های مادی و انسانی خود برای تحقق این اهداف قدم بر می دارد.

در ادامه این مراسم از سرود دانشگاه خلیج فارس رونمایی و از نقش آفرینان توسعه دانشگاه خلیج فارس تجلیل شد.

 

نظر شما