پیش نویس سند راهبردی پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور منتشر شد

۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۷:۱۸:۵۳
کد خبر: ۶۹۰۱۱۱
پیش نویس سند راهبردی پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور منتشر شد
مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور با انتشار پیش‌نویس سند راهبردی پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور، از اساتید دانشگاه و صاحب‌نظران امور قرآنی دعوت کرد تا نظرات خودرا در خصوص این پیش نویس اعلام کنند.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر ابوالفضل خوش منش، رئیس مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور از نهایی شدن پیش‌نویس سند راهبردی توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی خبر داد. وی در مصاحبه با روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد: تنظیم و اجرای این سند از تکالیف برنامه پنجم توسعه است که در احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور نیز آمده است.

دبیر کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور افزود تصویب سند در دستور جلسه آتی کمیسیون قرار دارد. لذا از کلیه اساتید و صاحب‌نظران قرآنی درخواست می‌شود نظرات سازنده خود را در مورد به دبیرخانه کمیسیون ارسال نمایند. خوش‌منش با تبریک پیشاپیش فرا رسیدن بهار طبیعت اعلام کرد این سند به صورت رسمی برای تمامی دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط و جمع کثیری از صاحب‌نظران ارسال شده و ایام تعطیلات پیش‌رو فرصتی مناسب برای سایر صاحب‌نظران برای مطالعه و اظهار نظر در مورد سند راهبردی است.

لازم به ذکر است پیش‌نویس سند راهبردی توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی از طریق فایل زیر قابل دریافت بوده و علاقه‌مندان می‌توانند نظرات خود را به رایانامه مرکز به نشانی quran@msrt.ir ارسال نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز