حضور وزیر آموزش‌وپرورش در اجلاس ICT مسکو

۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۰:۰۰:۵۸
کد خبر: ۶۹۷۸۰۰
حضور وزیر آموزش‌وپرورش در اجلاس ICT مسکو
سید محمد بطحائی به دعوت رسمی وزیر آموزش روسیه، امروز(سه شنبه) جهت شرکت در اجلاس بین‌المللی ICT و نمایشگاه بین‌المللی مسکو (2018) عازم روسیه خواهد شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، غلامرضا کریمی، بنا بر دعوت رسمی وزیر آموزش روسیه، وزیر آموزش‌وپرورش جمهوری اسلامی جهت شرکت در اجلاس بین‌المللی ICT در آموزش و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی آموزش مسکو (MIEF) که از 18 تا 21 آوریل 2018 در مسکو برگزار خواهد شد به مسکو سفر می‌کند.

وی گفت: مهم‌ترین برنامه‌های وزیر آموزش‌وپرورش و هیئت همراه شرکت در مجمع وزیران حاضر در اجلاس، دیدار با وزیر آموزش روسیه، دیدار با دستیار ویژه رئیس‌جمهور روسیه در امور آموزش و همچنین دیدار با نمایندگان دومای روسیه و بازدید از مدرسه جمهوری اسلامی ایران در مسکو می‌باشد.

شایان‌ذکر است نمایشگاه اجلاس بین‌المللی مسکو (2018) توسط وزارت آموزش‌وپرورش و علوم فدراسیون روسیه برگزار می‌شود و شامل بزرگ‌ترین نمایشگاه فن‌آوری‌های آموزشی جدید، نشست آزاد و راه‌حل‌های زیربنایی هوشمند می‌باشد. این نمایشگاه به‌عنوان یک پلت فرم برای گفت‌وگوی بازبین جوامع آموزشی و متخصص، نهادهای دولتی و کسب‌وکار در مورد مسائل کنونی و آینده نظام آموزشی است. عنوان این نمایشگاه "اکوسیستم آموزشی مدرن" است که بر توسعه ارتباطات بین شرکت‌کنندگان درروند آموزشی در روسیه و خارج از کشور تأکید دارد.

در این نمایشگاه و اجلاس نمایندگان 85 منطقه از روسیه و جامعه بین‌المللی، آموزش‌وپرورش و مؤسسات علمی روسیه و بین‌المللی، نمایندگان وزارتخانه‌ها و سازمان‌های فدرال و منطقه‌ای، مدیران و متخصصان پیش‌دبستانی، سازمان‌های حرفه‌ای متوسطه، بالاتر و آموزش تکمیلی، نمایندگان کسب‌وکار و همچنین والدین و دانش آموزان، بیش از 1000 کارشناس و 400 غرفه دار حضور می‌یابند و انتظار می‌رود 60،00 بازدیدکننده نیز در آن شرکت نمایند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز