معاون آموزشی وزارت علوم خبر داد:

ادغام شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی

۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۷:۲۲:۵۹
کد خبر: ۶۹۸۰۴۲
ادغام شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی
معاون آموزشی وزیر علوم از ادغام دو شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی و تشکیل "شورای عالی برنامه ریزی و گسترش آموزش عالی" در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ابتدای سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر مجتبی شریعتی نیاسر در نشست شورای تحول و ارتقای علوم انسانی که با حضور دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس و اعضای شورای تحول علوم انسانی برگزارشد؛ اظهار داشت: با تشکیل شورای جدید «برنامه ریزی و گسترش آموزش عالی»، دو کمیسیون آموزش و پژوهش در ذیل این شورا تاسیس می شود که از مزایای این اقدام حضور بیشتر حوزه پژوهش و فناوری در امور برنامه ریزی آموزش عالی و امکان افزایش تعداد اعضای کارگروههای تخصصی است.

دکتر شریعتی نیاسر با تاکید بر اهمیت تعامل شورای تحول علوم انسانی با وزارت علوم گفت: در سه سال گذشته معاونت آموزشی وزارت علوم ۲۵ مکاتبه رسمی با شورای تحول داشته است و به دنبال تقویت ارتباط با این شوراست.

وی افزود: وزارت علوم شورای تحول علوم انسانی را از بدنه آموزش عالی کشور می داند و مصوبات این شورا در کمترین زمان ممکن در شوراهای گسترش و برنامه ریزی به تصویب می رسند.

دکتر شریعتی نیاسر با تجلیل از خدمات کارگروههای شورای تحول علوم انسانی در تصویب سرفصل های جدید و بازنگری درسی گفت: سرعت بیشتر در تصویب سرفصل های جدید و ارتباط بیشتر با بدنه اعضای هیات علمی دانشگاهها و بویژه مدیران گروههای آموزشی دانشگاهها، مطالبه وزارت علوم از این شورا است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز