هیچ برنامه ای در خصوص تجمیع دانشگاه جامع علمی کاربردی در دستور کار نیست

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۶:۵۵:۱۶
کد خبر: ۶۹۹۸۹۲
هیچ برنامه ای در خصوص تجمیع دانشگاه جامع علمی کاربردی در دستور کار نیست
با حضور دکتر محمد حسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور و جمعی از مدیران ستادی دانشگاه، جلسه هم اندیشی برگزار شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر محمد حسین امید در این نشست که در باغ نگارستان تهران برگزار شد تصریح کرد: نکته قوت این دانشگاه در توسعه کیفیت و تضمین کیفیت نظام مهارت و فناوری و اشتغال فارغ التحصیلان آن پس از فراغت از تحصیل در کشور است.

وی ضمن بیان اینکه اگرچه ممکن است در گذشته با هدف هم­افزایی برنامه ها و پیشنهادها در خصوص ادغام دانشگاه جامع علمی کاربردی با سایر دانشگاهها از جمله دانشگاه فنی حرفه ای مطرح شده باشد اما در حال حاضر هیچ برنامه ای در خصوص تجمیع و ادغام دانشگاه در دستور کار قرار ندارد.

دکتر محمدحسین امید در ادامه به رشد و گسترش دانشگاه جامع علمی کاربردی در افق 1404 اشاره کرد و گفت: در این خصوص سند راهبردی این دانشگاه ابلاغ و اقدامات معاونت ها و واحدهای تابعه بر اساس این سند راهبردی با جدیت ادامه خواهد یافت.

وی اضافه کرد: تکمیل زیرساخت ها، توسعه مراکز رشد، بازنگری در رشته ها و سرفصل ها، احیای دوره های پودمانی، توسعه سامانه ها و بررسی نظام صلاحیت حرفه ای، نظارت بر مراکز و بازنگری در ضوابط امور مدرسین، اطلاع رسانی و گفتمان سازی در حوزه توسعه نظام مهارت و فناوری و ساخت برنامه های تبلیغی ترویجی از دیگر برنامه های جدی پیش رو دانشگاه خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از فرزندان ایشان در دانشگاه جامع علمی کاربردی تحصیل کرده، ضمن ابزار خرسندی در این خصوص گفت: رسیدن به مرجعیت علمی و مهارتی در کشور به عنوان دانشگاه نسل سوم همت و تلاش همه همکاران و مدیران واحدهای ستادی و استانی را می طلبد.

در پایان با توجه به شعار سال حمایت از کالای ایرانی اقدامات و برنامه های سال جاری دانشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز