سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی منصوب شد

۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۵:۳۹:۲۳
کد خبر: ۷۰۵۴۱۳
سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی منصوب شد
دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر عزیز حبیبی ینگجه را به سمت «سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی» منصوب کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، در این حکم انتصاب آمده است:

جناب آقای دکتر عزیز حبیبی ینگجه

با سلام، با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی منصوب می شوید.

انتظار می‌رود با بهره‌مندی از تجارب همه اعضای هیات علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت ها و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

دکتر عزیز حبیبی ینگجه متولد شهرستان اردبیل، استاد پایه ۲۸ تمام رشته شیمی فیزیک در دانشگاه محقق اردبیلی است.

راهنمایی و مشاوره بیش از ۳۵ رساله دکتری تخصصی و پایان‌نامه کارشناسی ارشد، چاپ ۱۴۰ مقاله در مجلات معتبر بین‌المللی (JCR) ،ارائه بیش از هفتاد مقاله در کنفرانس‌های معتبر ملی و بین‌المللی، انتخاب به عنوان شیمی فیزیکدان برتر کشور در سال ۱۳۹۶ توسط انجمن شیمی ایران، از جمله سوابق وی اعلام شده است.

چندین بار انتخاب به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه و استان، چاپ هفت مقاله پر استناد و همچنین یک مقاله داغ (Highiy cited hot parers) ، عضو هیات تحریریه یک مجله ISI که توسط انجمن شیمی ایران چاپ می‌شود با عنوان physical Chemistry Reaserch رئیس شعبه استانی انجمن نانو فناوری ایران و عضو کمیته شیمی فیزیک انجمن شیمی ایران از جمله فعالیت‌های علمی و پژوهشی وی است.

از جمله سوابق علمی اجرایی دانشگاهی دکتر عزیز حبیبی ینگجه می‌توان به معاون دانشکده، رئیس دانشکده، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه و رئیس دانشگاه محقق اردبیلی اشاره کرد.

همچنین وی عضو هیات ممیزه، عضو کمیسیون دائمی هیات امنا و نیز عضو شورای دانشگاه محقق اردبیلی بوده است.

عضویت در هیات امنای تعدادی از مؤسسات آموزش عالی و نیز مشاور علمی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از دیگر فعالیتهای دکتر عزیز حبیبی ینگجه است.

 

نظر شما