در بیست‌وششمین نمایشگاه قرآن کریم:

عرضه بیش از ۵۰ عنوان پایان‌نامه برتر علوم قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی

۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۲۸:۲۶
کد خبر: ۷۱۱۵۸۸
عرضه بیش از ۵۰ عنوان پایان‌نامه برتر علوم قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه آزاد اسلامی با حضور فعال در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، به برگزاری برنامه‌های متنوعی از جمله نشست‌های تخصصی، میزگرد، ارائه پایان‌نامه‌هایی با مضامین قرآنی و... پرداخته است.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، اداره کل فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با مشارکت واحدهای دانشگاهی استان تهران و همکاری مستقیم واحدهای تهران مرکزی، شهریار و شهرقدس به منظور عرضه دستاوردهای هنری و پژوهشی قرآنی دانشجویان و استادان این دانشگاه در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، حضور فعال دارد.

دانشگاه آزاد اسلامی در این نمایشگاه که با آغاز ماه مبارک رمضان مصادف شده است، با برنامه‌های متنوع فرهنگی، پژوهشی و هنری حضور دارد.

در غرفه دانشگاه آزاد اسلامی در این نمایشگاه، 15 تابلو به عنوان آثار هنری برتر دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در رشته‌های مختلف هنری از جمله خوشنویسی، تذهیب، نگارگری، معرق، مشبک و... در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار گرفته است. بیش از 50 عنوان پایان‌نامه برتر علوم قرآنی از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری نیز از سوی اداره کل قرآن و عترت در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

بررسی ادله وجوب حجاب از نگاه قرآن و سنت، تفکر در نهج‌البلاغه، بررسی محبت در قرآنو عهد جدید، تبارشناسی استکبار از منظر قرآن، سبک زندگی براساس آموزه‌های دینی، بررسی آسیب‌های خانواده از دیدگاه قرآنو سنت، قوانین جهاد در قرآن کریم و... تعدادی از پایان‌نامه‌ها و رساله‌هایی است که در نمایشگاه امسال در اختیار عموم قرار گرفته است.

اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و تربیتی از سوی غرفه دانشگاه آزاد اسلامی در طول ایام برگزاری نمایشگاه، از دیگر برنامه‌های اداره کل قرآن و عترت دانشگاه آزاد در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است. برگزاری کارگاه‌های هنری، مسابقه شبهای نورانی که بازدیدکنندگان به سوالات، مذهبی،‌ دینی، فرهنگی و... پاسخ می‌دهند، مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفته است و در پایان هر شب نیز بین پاسخ‌های صحیح قرعه‌کشی اعلام و به برندگان جوایز اهدا می شود.

همچنین در غرفه دانشگاه آزاد اسلامی در بیست وششمین دوره نمایشگاه قرآن کریم سه نشست تخصصی با موضوع مهدویت، فرقه‌های نوظهور و اسلام‌ستیزی، با حضور استادان برجسته دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویان علاقه‌مند و بازدیدکنندگان برگزار خواهد شد.

در روزهای آینده اپلیکیشن قرآنی طرح «رمضان بهار قرآن» که توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد طراحی و راه اندازی شده،‌ با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی می‌شود.

گفتنی است بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «قرآن چلچراغ هدایت» تا ۱۴ خرداد (۱۹ ماه رمضان) از ساعت ۱۷ تا ۲۴ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برپاست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز