جزییات برگزاری ششمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی تشریح شد

۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۴:۱۲:۲۳
کد خبر: ۷۱۷۰۳۱
جزییات برگزاری ششمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی تشریح شد
دکتر بیژن رنجبر طی بخشنامه‌ای به روسای واحدهای مرکز استان و روسای واحدهای جامع مستقل، جزییات دستورالعمل برگزاری ششمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی ششمین جشنواره فرهیختگان را در بین اعضای هیات علمی، دانشجویان و دانش‌آموزان خود مانند سالهای گذشته به صورت ملی و همزمان برگزار می کند.

در دستورالعمل برگزاری ششمین جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری (فرهیختگان) آمده است: با توجه به اهمیت موضوع، لازم است دبیرخانه هیات امنای استان ها و واحدهای جامع مستقل علوم و تحقیقات و نجف‌آباد با در نظر گرفتن نکات لازم، موضوع را به استادان، دانشجویان، دانش‌آموختگان و علاقه‌مندان اطلاع‌رسانی کرده و نسبت به معرفی برگزیدگان هر استان به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند.

دکتر رنجبر در این بخشنامه تاکید کرده است: برای انتخاب برترین های جشنواره، چگونگی ارزیابی و دستورالعمل های لازم که به تایید شورای سیاست‌گذاری جشنواره رسیده، به واحدها فرستاده می شود.

دبیرخانه هیات امنای استان های دانشگاه آزاد اسلامی موظفند ضمن تشکیل ستادی به عنوان «ستاد هماهنگی استانی جشنواره فرهیختگان» با ترکیب دبیر هیات امنای استان به عنوان رئیس ستاد استانی جشنواره، یک تا سه تن از معاونان پژوهش و فناوری واحدهای استان و یک تا سه تن از اعضای هیات علمی صاحبنظر و برجسته در هر یک از گروه های آموزشی، نسبت به اطلاع‌رسانی، شناسایی و معرفی برترین تولیدات علمی و معرفی برگزیده در هر بخش همراه با سوابق و مستندات به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند.

براساس بندهای این بخشنامه، مهلت معرفی برگزیدگان هر استان و واحدهای جامع مستقل (یک برگزیده در هر بخش جشنواره) به همراه فرم های داوری، مستندات، فهرست کامل به همراه امتیازهای برگزیدگان و صورتجلسه ستاد هماهنگی استانی جشنواره فرهیختگان حداکثر تا تاریخ 1/7/97 است.

در این بخشنامه تاکید شده بازه زمانی بررسی مدارک و مستندات داوطلبان شرکت در جشنواره از فروردین 1394 تا آخر سال 1396 هجری شمسی برابر مارچ 2015 تا آخر سال 2017 میلادی است. برگزیدگان سالهای 1394 تا 1396 جشنواره نمی‌توانند به عنوان برگزیده در همان بخش انتخاب و معرفی شوند.

گفتنی است تکمیل و ارسال فرم ها و معیارهای داوری هر بخش جشنواره برای تک‌تک برگزیدگان و ارسال آنها به همراه سوابق و مستندات مورد بررسی منضم به فایل الکترونیکی (CD) الزامی است. در غیر این صورت در هر مرحله داوری نهایی قرار نمی گیرند.

براساس بندهای این بخشنامه، به منظور تقدیر از سه تن از برترین های بخش های مختلف علمی و پژوهشی دانشگاه که دارای ویژگی های ممتاز و متمایز نسبت به سایر اعضای هیات علمی هستند، مراسم اعطای نشان ویژه امام خمینی (ره) نیز همزمان با جشنواره فرهیختگان برگزار می شود. این جایزه در سه سطح طلا، نقره و برنز به برگزیدگان این بخش تعلق می گیرد.

همچنین در صورت انتشار کتاب با هر یک از ناشران بین‌المللی معتبر مانند Springer, Elsevier و... لازم است اصل کتاب به همراه فرم داوری برای دبیرخانه جشنواره فرستاده شود.

در این بخشنامه تاکید شده ضروری است از فرستادن مستقیم اطلاعات توسط واحدها به دبیرخانه خودداری شده و تمامی اطلاعات تنها از طریق دبیرخانه هیات امنای استان ها ارسال شود. در ضمن برای دسترسی به فایل پرسشنامه ها، دستورالعمل ها، فرم های ارزیابی و سایر اطلاعات و اخبار مربوط به جشنواره، لازم است به تارنمای معاونت پژوهش و فناوری به نشانی https://rvp.iau.ir مراجعه شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز