با حکم وزیر علوم:

سرپرست دانشگاه صنعتی سهند تبریز منصوب شد

۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۴:۲۸:۱۱
کد خبر: ۷۱۷۵۲۴
سرپرست دانشگاه صنعتی سهند تبریز منصوب شد
دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر احمدرضا مصطفی قره باغی را به سمت سرپرست دانشگاه صنعتی سهند تبریز منصوب کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، در این حکم انتصاب خطاب به دکتر قره باغی آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه صنعتی سهند تبریز منصوب می شوید.

انتظار می‌رود با بهره مندی از تجارب همه اعضای هیات علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

دکتر مصطفی قره باغی متولد سال ۱۳۴۱ شهر تبریز است و مدرک کارشناسی خود را در رشته مهندسی عمران در سال ۱۳۶۷ و کارشناسی ارشد در گرایش سازه های هیدرولیکی را در سال ۱۳۷۰ از دانشگاه صنعتی شریف اخذ کرد و از همان سال در دانشگاه صنعتی سهند به عنوان عضو هیأت علمی با مرتبه مربی مشغول به‌کارشد. وی در سال ۱۳۷۳ با اخذ بورس دولت ژاپن (مونبوشو) در دانشگاه توکیو مشغول به تحصیل شد و در سال ۱۳۷۷ تحصیلات خود را در مقطع دکتری در رشته مهندسی سواحل و سازه های دریایی به پایان رساند و پس از مراجعت به کشور، مجدد کار خود را در دانشگاه صنعتی سهند ادامه داد.

وی بیش از یک سال ریاست کتابخانه مرکزی، بیش از ۸ سال ریاست دانشکده مهندسی عمران و بیش از ۱۰ سال معاونت پژوهشی و برنامه ریزی دانشگاه صنعتی سهند را عهده دار بوده است و در این مدت عضو شورای دانشگاه، شورای پژوهشی، شورای آموزشی، هیأت ممیزه، کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه صنعتی سهند، عضو کمیته مهندسی دریا، گروه علوم و فنون دریا، شورای برنامه ریزی آموزش عالی و عضو شورای پژوهشی پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی بوده است.

وی درحال حاضر با مرتبه علمی استاد تمام پایه ۳۳ در دانشگاه صنعتی سهند مشغول به کار است.

راهنمایی بیش از ۴۰ رساله دکتری تخصصی و پایان نامه کارشناسی ارشد، ‌چاپ بیش از ۲۵ مقاله در مجلات معتبر بین المللی ISI و داخلی ISC و ارائه بیش از ۱۲۰ مقاله در کنفرانس‌های معتبر بین المللی و داخلی، ‌اجرای دو طرح پژوهشی برای پژوهشکده حمل و نقل وزارت راه و ترابری و شرکت نفت خزر از جمله سوابق پژوهشی دکتر قره باغی است.

وی عضو هیات موسس انجمن علمی مهندسی سواحل و سازه‌های دریایی ایران بوده و در انجمن های علمی مهندسی دریا، هیدرولیک و Society of offshore and polar Engineering international عضویت دارد.

وزیرعلوم همچنین در نامه جداگانه ای از خدمات دکتر رسول آذری خسروشاهی، رئیس سابق دانشگاه صنعتی سهند در مدت زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد

 

نظر شما