ذوالفقار یزدان مهر:

پرداخت بیش از ۲۲۳ میلیارد ریال جهت تعمیر و تجهیز سراهای دانشجویی

۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۶:۵۲:۳۱
کد خبر: ۷۲۲۶۹۴
پرداخت بیش از ۲۲۳ میلیارد ریال جهت تعمیر و تجهیز سراهای دانشجویی
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: بیش از ۲۲۳ میلیارد ریال بابت مرحله اول تعمیر و تجهیز سراهای دانشجویی به حساب ۶۵ دانشگاه کشور واریز شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، ذوالفقار یزدان مهر با اعلام این خبر اظهار داشت: با پرداخت مبلغ فوق، دانشگاه ها می توانند نسبت به تعمیر و تجهیز سراهای دانشجویی اقدام کنند.

وی افزود: در سه سال اخیر با فرا رسیدن فصل تابستان و تخلیه سراهای دانشجویی، با پرداخت کمک های صندوق رفاه دانشجویان تلاش های جهادی برای بهسازی و تعمیر و تجهیز سراهای دانشجویی آغاز شده و این تغییرات در سال های اخیر برای دانشجویان کاملاً ملموس است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان ادامه داد: این کمک به دانشگاه هایی پرداخت شده است که درصد تحقق وصول اجاره بهای آنها در سال تحصیلی ۹۶-۹۷ حداقل ۸۰ درصد است.

یزدان مهر افزود: در سال جاری برنامه ویژه‌ای جهت نظارت هر چه بیشتر به نحوه هزینه کرد اعتبارات تعمیر و تجهیز سراها داریم که ان شاالله با همکاری معاونان محترم دانشجویی و دبیران محترم مناطق اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به سال حمایت از کالای ایرانی از معاونان دانشجویی خواست در تهیه تجهیزات سراهای دانشجویی حتماً از کالاهای ایرانی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: مطابق برنامه ریزی انجام گرفته طی سه سال اخیر برای ارتقای سطح سراهای دانشجویی در سال ۹۷ و ارتقای سراهای سطوح ۳ و ۴ که در سال های قبل به صورت کامل ارتقا نیافته اند در دستور کار قرار گرفته است که تا کنون تعداد ۳۵ دانشگاه آمادگی خود را برای اجرای طرح اعلام کرده اند.

یزدان مهر ادامه داد: مطابق اطلاعات ارسالی از سوی دانشگاه ها در سال جدید ۷۴ سرای سطح ۳ و ۵۱ سرای سطح چهار در برنامه ارتقا قرار خواهند گرفت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: صندوق رفاه دانشجویان در سال جدید و به منظور تحول بنیادین در حوزه سراهای دانشجویی و تأمین فضای مناسب اسکان برای دانشجویان بطور کلی در زمینه احداث، تکمیل و خرید سراهای دانشجویی اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان پیش بینی کرده است که از طریق هم افزایی با بانک عامل تا ۵۰۰ میلیارد تومان قابل افزایش و پیش بینی می باشد.

وی افزود: همچنین به منظور ارتقای سطح تعمیر و تجهیز و مقاوم سازی سراهای دانشجویی مجموعاً اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان تخصیص داده است که انشاءا... منجر به ارتقا و بهبود کیفیت خدمات در حوزه سراهای دانشجویی خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز