تیم پاورلیفتینگ دانشجویان ایران، مقام سوم مسابقات دانشجویان جهان را کسب کرد

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۱:۴۹:۳۷
کد خبر: ۷۲۹۲۶۴
تیم پاورلیفتینگ دانشجویان ایران، مقام سوم مسابقات دانشجویان جهان را کسب کرد
تیم پاورلیفتینگ دانشجویان ایران در سومین دوره رقابت های پاورلیفتینگ قهرمانی دانشجویان جهان، به عنوان سومی رسید.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، تیم پاورلیفتینگ دانشگاه پیام نور که به نمایندگی از دانشجویان ایران در سومین دوره مسابقات پاورلیفتینگ دانشجویان جهان شرکت کرده بود توانست با کسب ۲مدال طلا و ۲ نقره و ۲۶ امتیاز در رده سوم جهان قرار گیرد.

امروز و در آخرین روز این رقابت ها محمد عباس آبادی در دسته ۱۲۰ کیلوگرم وزنه ۲۲۲.۵ در حرکت اسکات و بعد از آن وزنه کیلوگرم ۱۴۷.۵ در حرکت پرس سینه را مهار کرد.

وی سپس وزنه ۲۳۰ کیلوگرم در حرکت لیفت را مهار کرد و در مجموع با ۶۰۰ کیلو گرم مقام چهارم جهان را از آن خود کرد و با کسب ۷ امتیاز توانست کمک به سزایی در ایستادن تیم دانشجویان ایران در رده سوم جهان کند. در این وزن نمایندگان لهستان، استرالیا و استرالیا اول تا سوم شدند.

در پایان از نظر رده بندی تیمی، تیم دانشجویان لهستان ۳۶ امتیاز و دانشجویان مجارستان با ۳۱ امتیاز اول و دوم شدند و تیم دانشگاه پیام نورکشورمان با ۲۶ امتیاز عنوان سوم این رقابت ها را از آن خود کرد و استرالیا و انگلستان چهارم و پنجم شدند.

در این رقابت ها، نوید یزدانی؛ دسته ۷۴ کیلوگرم، محمد رئیسی؛ دسته ۸۳ کیلوگرم، سید محسن سالاری؛ دسته ۹۳ کیلوگرم ومحمد عباس آبادی در دسته ۱۲۰ کیلوگرم ترکیب تیم پاورلفتینگ دانشجویان ایران را تشکیل می دادند.

دکتر عبدالمهدی نصیرزاده به عنوان سرمربی، حسین شیروانی به عنوان مربی و دکتر افسر روحی به عنوان سرپرست هدایت دانشجویان را در این رقابت ها برعهده داشتند.

همچنین در حاشیه این رقابت ها تیم پاورلیفتینگ دانشجویان کشورمان با علی اکبر جوکار سفیر ایران در جمهوری چک دیدار کردند.

این تیم فردا شب یک شنبه ۲۴ تیرماه وارد تهران خواهند شد.

سومین دوره مسابقات پاورلیفتینگ دانشجویان جهان ۱۹ الی ۲۳ تیرماه سال جاری در کشورجمهوری چک شهر پلزن برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز