دکتر گرایی‌نژاد:

افزایش ۲ برابری بودجه پارک‌های علم و فناوری کشور در سال آینده

۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۲:۰۵:۴۳
کد خبر: ۷۳۷۳۴۶
افزایش ۲ برابری بودجه پارک‌های علم و فناوری کشور در سال آینده
دکتر غلامرضا گرایی نژاد رئیس امور آموزش عالی، تحقیقات و فناوری سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به نقش شرکت‌های دانش بنیان در ایجاد اشتغال پایدار، گفت: بودجه پارک‌های علم و فناوری کشور در سال آینده ۲ برابر می‌شود.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر گرایی‌نژاد و هیئت همراه با حضور در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی از نزدیک با فعالیت‌های شرکت‌های مستقر و روند پروژه ساختمان چند مستأجره پارک علم و فناوری این پارک آشنا شدند.

وی هدف از بازدید پارک علم و فناوری آذربایجان غربی را آشنایی با فعالیت‌ها و رصد مشکلات علم و فناوری استان دانست و افزود: مشکلات پیش روی توسعه این مراکز باید در اسرع وقت و در سایه توجه ویژه مسئولان برطرف شود.

رئیس امور آموزش عالی، تحقیقات و فناوری سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه بودجه پارک‌های علم و فناوری طی سال جاری نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد افزایش یافته، اظهار کرد: بودجه سال جاری این بخش به بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه حوزه علم و فناوری می‌تواند منشا اصلی اشتغال‌زایی در سطح کشور باشد، گفت: شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند به عنوان حلقه گمشده دانشگاه و صنعت عمل کنند و این حوزه را رونق بخشند.

دکتر گرایی‌نژاد افزود: دولت از هیچ تلاشی برای رشد شرکت‌های دانش بنیان دریغ نمی‌کند و سازمان برنامه و بودجه نیز توجه ویژه ای نسبت به توسعه این بخش دارد.

در این بازدید دکتر حسن حیدری رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی به ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های عمرانی پارک و وضعیت واحدهای فناور مستقر پرداخت.

وی با اشاره به فعالیت‌های بین‌المللی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی اظهار امیدواری کرد که نتایج این بازدید منجر به پشتیبانی و حمایت بودجه‌ای بیشتر از این پارک در جهت پیشبرد اهداف اقتصاد دانش بنیان شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز