فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی برگزار می کند؛

فراخوان طراحی لباس ورزشی و مدال قهرمانی

۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۵:۴۳:۲۶
کد خبر: ۷۳۹۹۹۰
فراخوان طراحی لباس ورزشی و مدال قهرمانی
فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با هدف مشارکت بیشتر دانشجویان خلاق و جامعه دانشگاهی در جهت توسعه کمی و کیفی ورزش در دانشگاه‌ها، مسابقه طراحی لباس ورزشی و مدال قهرمانی برگزار می کند.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا ، این فراخوان با هدف ترویج فرهنگ ورزش دانشگاهی ایران به عنوان الگو در سایر کشورها و تحقق اهداف فدراسیون جهانی ورزش دانشگاهی (FISU) بر اساس استانداردهای ملی می باشد.

ارزش‌های حاکم بر ورزش ملی ایران - هویت، اصالت، فرهنگ و تمدن دانشجویان و دانشگاه‌های ایران - شعار فدراسیون جهانی ورزش دانشگاهی (ستارگان امروز، رهبران فردا) - گسترش رویا پردازی دانشجویان از طریق ورزش دانشگاهی و لوگوی فدراسیون جهانی و ملی ورزش دانشگاهی از جمله شاخص های مورد توجه در طراحی لباس ورزشی و مدال قهرمانی ورزش دانشگاهی می باشد.

همچنین تمامی طراحی‌ها جهت شرکت در مسابقه باید با تکیه بر الگوهای ملی کشور باشد. طرح‌های کاربردی و برتر توسط گروه داوران و متخصصان فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی انتخاب و به نفرات اول تا سوم جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

افراد باید طرح خود را در قالب یک پروپوزال و با توجیه فنی، ارزشی و عملکردی ارائه دهند. هر هنرمند می‌تواند به صورت مجزا برای طراحی مدال و لباس (بانوان و آقایان) تا ۲ اثر همراه با شناسنامه کامل اثر ارائه دهد.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را بر اساس شاخص‌های تعیین شده تا تاریخ ۱۵ /۰۷/۱۳۹۷ به آدرس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی جمهوری اسلامی ایران ارسال کنند.

فرم مشخصات طرح ها در سایت فدراسیون به آدرس www.iusf.ir و فایل pdf زیر قرار دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز