انتخاب رشته متقاضیان دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری آغاز شد

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۴:۰۴:۰۵
کد خبر: ۷۴۰۷۵۵
انتخاب رشته متقاضیان دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری آغاز شد
شرکت کنندگان در آزمون سراسری که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هستند تا پایان روز سه‌شنبه 30 مرداد فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، شرکت کنندگان در آزمون سراسری 1397 که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هستند، می توانند تا پایان روز سه‌شنبه 30 مرداد با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه به نشانی www.azmoon.org با توجه به نمره کل کسب شده در هر زیر گروه متناسب با رشته انتخابی و کد شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی، نسبت به انتخاب 100 رشته محل اقدام کنند.

داوطلبان می‌توانند علاوه بر گروه آزمایشی اصلی، چنانچه در زمان ثبت‌نام گزینه علاقه‌مندی به گروه هنر و زبان‌های خارجه را انتخاب کرده‌اند و در آزمون آن نیز شرکت کرده‌اند، از فرصت انتخاب رشته دو یا سه گروه آزمایشی بهره‌مند شوند.

با توجه به اینکه پذیرش بخش اعظم رشته محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی به صورت بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی است، داوطلبان در صورت تمایل می‌توانند با مراجعه به سامانه www.azmoon.org علاوه بر آگاهی از این رشته محل‌ها، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

داوطلبان می‌بایست ابتدا از وجود رشته محل مورد علاقه خود در دفترچه راهنمای انتخاب رشته اطمینان حاصل کنند و سپس اقدام به پرداخت هزینه دوره مربوطه کنند. داوطلبان با کد ملی به عنوان نام کاربری و کد شناسه انتخاب رشته (کد 7 رقمی) در انتهای کارنامه سازمان سنجش درج شده به عنوان رمز عبور، می‌توانند وارد سامانه شوند.

نتایج انتخاب رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاداسلامی نیمه دوم شهریورماه اعلام خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز