شاهپور جهانجونیا:

دانش آموزانی که در دانشگاه های تهران قبول می شوند، از سوی بنیاد ملی بازی های رایانه ای بورس خواهندشد

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۴:۱۱:۲۶
کد خبر: ۷۴۲۳۳۹
دانش آموزانی که در دانشگاه های تهران قبول می شوند، از سوی بنیاد ملی بازی های رایانه ای بورس خواهندشد
دبیر بخش رسانه و فضای مجازی سی و ششمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان دختر برگزیده مطرح کرد:دانش آموزان برگزیده جشنواره که در دانشگاه های تهران قبول می شوند، از سوی بنیاد ملی بازی های رایانه ای بورسیه خواهندشد .

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، شاهپور جهانجونیا با اشاره به اینکه تعداد 100 دانش آموز در حوزه های وبلاگ نویسی، بازی های رایانه ای و نشریه الکترونیکی به بخش کشوری راه پیدا کرده اند، اظهار داشت: برای اولین بار بخش بازی های رایانه ای در مرکز ملی بازی های رایانه ای اجرا و کارگاه های آموزشی برای دانش آموزان برگزیده توسط اساتید همین مرکز برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در بخش بازی های رایانه ای 30 دانش آموز برگزیده و به مرحله کشوری راه پیدا کرده اند، گفت: 

قرار شده این دانش آموزان با ایده "دختر ایرانی و نقش آفرینی" بازی طراحی کنند و تا فردا بعدازظهر با یکدیگر به رقابت بپردازند.

جهانجونیا با بیان اینکه روز یکشنبه کارگاه آموزشی با عنوان "کارگاه طراحی بازی محیطی" برای دانش آموزان برگزار می شود، خاطر نشان کرد: این کارگاه  توسط اساتید مرکز بازی های ملی برگزار می شود.

وی ضمن اشاره به اینکه در میان دانش آموزان پسر برگزیده، افراد نخبه در حوزه فضای مجازی از سوی بنیاد بازی های رایانه ای شناسایی شده اند، عنوان کرد: 

در بخش دختران نیز دانش آموزان با استعدادهای برتر و خاص نیز شناسایی خواهند شد و از طرفی دیگر چنانچه این دانش آموزان برگزیده که در دانشگاه های تهران قبول شوند، از سوی بنیاد ملی بازی های رایانه ای بورسیه خواهند شد و دوره های مهارت آموزی به صورت رایگان برای آن ها برگزار می شود.

 

نظر شما