دهمین کنفرانس آموزش شیمی ایران در دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۲:۳۶
کد خبر: ۷۴۳۸۶۷
دهمین کنفرانس آموزش شیمی ایران در دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود
دهمین کنفرانس دو سالانه آموزش شیمی ایران، روزهای سوم و چهارم شهریورماه ۱۳۹۷ در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، این دوره از کنفرانس با شعار «تدریس مبتنی بر بافتار، از مدرسه تا دانشگاه» و با هدف معرفی این شیوه جدید تدریس در میان دست‌اندرکاران دانش شیمی با چهارده محوربرگزار می‌شود.

آموزش شیمی، محیط زیست و توسعه پایدار، نقد و بررسی برنامه درسی، سرفصل درس‌‌ها و محتوای کتاب‌‌های درسی شیمی دوره‌ متوسطه دوم، اخلاق علمی در آموزش و پژوهش شیمی، ایجاد پیوند میان آموزش و پژوهش، درس پژوهشی و اقدام پژوهشی، آسیب‌شناسی فرآیند تدریس شیمی در نظام آموزشی از محور های دهمین کنفرانس آموزش شیمی ایران است.

آموزش شیمی در دانشگاه، استانداردها و شایستگی‌های حرفه‌‌ای استادان و دانش‌آموختگان، آموزش شیمی و فناوری اطلاعات و ارتباطات، یادگیری الکترونیکی و آموزش از راه دور، آموزش شیمی مبتنی بر آزمایشگاه، آموزش شیمی و فناوری آموزشی با تأکید بر وسایل الکترونیکی همراه، شیمی و آموزش مهارت‌‌های زندگی، آموزش همگانی شیمی، آموزش شیمی و عرصه‌: های نو شامل شیمی سبز، نانو شیمی، آموزش شیمی و صنعت، کار آفرینی و نیازهای علمی صنایع، طراحی و اجرای آزمایش‌‌های کم هزینه و استانداردهای تألیف کتاب‌‌های درسیاز دیگر محورهای دهمین کنفرانس دو سالانه آموزش شیمی ایران است.

در این کنفرانس، افزون بر ۵۰ مقاله در قالب پوستر و سخنرانی، چهار کارگاه آموزشی با عناوین شیمی مواد مخدر، طراحی و انجام آزمایش‌های ساده برای دبیرستان‌های کشور و کارگاه آموزش میکروسکوپ الکترونی ارائه می شود.

 

نظر شما