طرح بخشودگی جرایم بدهکاران صندوق رفاه دانشجویان تمدید شد

۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۰۸:۲۳:۵۴
کد خبر: ۷۴۸۲۹۶
طرح بخشودگی جرایم بدهکاران صندوق رفاه دانشجویان تمدید شد
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: طرح بخشودگی جرایم بدهکاران صندوق رفاه که به مناسبت اعیاد قربان و غدیر آغاز شده بود، تا پایان شهریورماه تمدید شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، ذوالفقار یزدان مهر با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به استقبال گسترده دانش‌آموختگان از طرح بخشودگی جرایم دیرکرد بدهکاران صندوق رفاه و درخواست‌های مکرر دانش آموختگان جهت تمدید این طرح و همچنین فراهم‌سازی فرصت بیشتری برای دانش‌آموختگان به منظور تامین منابع مالی لازم جهت بازپرداخت بدهی به صندوق، این طرح تا پایان شهریورماه تمدید شد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: در زمان اجرای این طرح، دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی می‌توانند با بازپرداخت بدهی خود به صورت یک‌جا از بخشودگی صد در صدی جرایم برخوردار شوند و همچنین می‌توانند با واریز پنجاه درصد جریمه از امکان بخشودگی مابقی جرایم و همچنین تقسیط کل بدهی در شش قسط بهره‌مند شوند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، وی در پایان افزود: دانش‌آموختگان برای استفاده از این طرح صرفا باید با مراجعه به پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان به آدرس bp.swf.ir نسبت به بازپرداخت بدهی خود اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز