حجت الاسلام رستمی:

دانشگاه‌ها موتور پیشران کشور به سمت قله‌های تمدن اسلامی هستند

۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۵۳:۳۱
کد خبر: ۷۵۲۵۴۶
دانشگاه‌ها موتور پیشران کشور به سمت قله‌های تمدن اسلامی هستند
حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه دانشگاه‌ها موتور پیشران کشور به سمت قله‌های تمدن اسلامی هستند گفت: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، مجموعه‌ای از تربیت‌شدگان حوزه‌های علمیه است و هم‌نفس و هم‌دوش با فرهیختگان دانشگاهی در رساندن جامعه به قله‌های تمدن اسلامی حرکت می‌کند.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، حجت الاسلام رستمی در مراسم تودیع و معارفه رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: در فضای کنونی آنچه وجهه همت دشمن به آن متوجه شده است هدف قرار دادن نقطه قوت نظام است و معنویت نظام و همراه و همدلی بین امت و امام نقاطی است که دشمن هدف قرار داده است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: دشمن با هدف قرار دادن امید مردم و جایگزین کردن آن با یاس به دنبال زمین زدن نظام است. وی با بیان اینکه کدام کانون در جامعه ایران اسلامی این توانمندی را دارد که از این نقاط دفاع کند گفت: بی تردید یکی از مهم‌ترین کانون‌های دفاع دانشگاه‌ها هستند.

حجت الاسلام رستمی تصریح کرد: دانشگاه در جریان انقلاب، دفاع مقدس، ودر هر نقطه‌ای که نیاز بوده ورود کرده و نیازهای کشور را مرتفع کرده است. وی ادامه داد: دانشگاه در عرصه دیپلماسی، فضای سیاسی و سایر عرصه‌ها با تکیه بر علم نقش‌آفرینی کرده است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: خواسته مقام معظم رهبری از خروجی دانشگاه‌ها آن است که دانشگاه‌ها باید دانشجویان پرکار، فرزانه، با نشاط، صالح و توانمند تربیت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز