در گفتگو با برنا اعلام شد:

۴هزار دانش‌آموز پایه اول شادگانی امسال به مدرسه می‌روند

۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۵:۵۴:۳۲
کد خبر: ۷۵۳۴۴۹
۴هزار دانش‌آموز پایه اول شادگانی امسال به مدرسه می‌روند
معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش‌وپرورش شادگان گفت: بیش از ۴ هزار دانش‌آموز نو آموز پایه اول شادگانی امسال به مدرسه می‌روند.

جواد جنامی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به در پیش بودن جشن شکوفه‌ها ویژه کلاس اولی‌ها، اظهار کرد: کل نو آموزان پایه اول امسال چهار هزار و ۴۸۰ نفر هستند که تاکنون سه هزار و ۹۰۰ نفر به پایگاه سنجش الف و ۴۰۰ نفر به پایگاه ج سیار مراجعه و غربالگری کامل و ثبت سناد شدند.

وی افزود: امسال بیش از چهار هزار در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ دانش آموز کلاس اولی در شادگان به مدرسه می روند و نخستین روز رفتن به مدرسه را جشن می گیرند.

معاون آموزش ابتدایی مدیریت آموزش‌وپرورش شادگان ادامه داد:

 اول دبستان را از پایه های مهم و اساس تحصیل علم و دانش بیان کرد و گفت: در این پایه نقش معلم بسیارمهم است ، زیرا می تواند با برقراری ارتباط صمیمی با دانش آموزان، انگیزه و روحیه آنان را در فراگیری علم و پیمودن مسیر کسب دانش ارتقاء دهد.

وی با اشاره به برنامه های این معاونت برای بازگشایی مدارس گفت: 

ساماندهی معلمان، برگزاری کارگاه آموزشی توانمندسازی نیروی انسانی، پیگیری ثبت سناد دانش آموزان، سنجش نوآموزان، تهیه کتب درسی و نظارت بر ثبت نام از جمله این موارد است.

جنامی در پایان عنوان کرد: جشن شکوفه ها امسال شنبه ۳۱ شهریور ماه همزمان با سراسر کشور در دو جشن غنچه های نوآموزان پیش دبستانی و شکوفه های پایه اول درمدارس ابتدایی شادگان برگزار می شود.

نظر شما