آغازتوزیع کتاب‌های درسی دانش‌آموزان پایه دوازدهم از ۲۵ شهریورماه

۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۵:۲۶:۳۱
کد خبر: ۷۵۳۵۱۰
آغازتوزیع کتاب‌های درسی دانش‌آموزان پایه دوازدهم از ۲۵ شهریورماه
مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی مطرح کرد: توزیع کتاب‌های درسی دانش‌آموزان پایه دوازدهم از روز یکشنبه ۲۵ شهریور ۹۷ توسط کتاب‌فروشی‌ها آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، احمدرضا امینی با اشاره به آغاز توزیع کتاب‌های درسی دانش‌آموزان پایه‌های هفتم، هشتم، نهم، دهم و یازدهم دوره متوسطه به جز شاخه فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش از طریق کتاب فروشی‌ها، اظهار کرد: دانش‌آموزان برای مشاهده اسامی و آدرس کتاب‌فروشی‌های معتبر در شهر و منطقه محل زندگی خود می‌توانند به سایت سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به آدرس https://irtextbook.com/BookStoreInfo مراجعه کنند.

وی افزود: یک هزار و 74 عنوان کتاب درسی به تیراژ 135 میلیون جلد برای حدود 14 میلیون دانش‌آموز کشور آماه شده است.

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی خاطر نشان کرد: ثبت‌نام کتاب‌های درسی دانش‌آموزان دوره ابتدایی و شاخه‌ فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش از طریق سامانه کتاب‌های درسی امکان‌پذیر بود و آنها کتاب‌های درسی خود را اول مهر از طریق مدارس دریافت می‌کنند اما دانش‌آموزانی که هنوز موفق به ثبت‌نام اینترنتی کتاب‌های درسی نشده‌اند هنوز فرصت دارند از طریق سامانه مربوطه برای ثبت‌نام اینترنتی کتاب‌های درسی اقدام کنند.

احمدرضا امینی با بیان اینکه کتاب‌های درسی پایه دوازدهم نونگاشت است ، گفت: از 25 شهریور توزیع آنها از طریق کتاب‌فروشی‌ها انجام خواهد شد و همچنین 34 عنوان کتاب‌درسی در شاخه نظری جدیدالتالیف است.

وی تاکید کرد: توزیع کتاب‌های درسی از منطقه به مدرسه از تاریخ 12 شهریور آغاز شده است و برای انسجام بیشتر از تاریخ اول مهر آن را بین دانش آموزان توزیع خواهند کرد و مدارس باید تا هفته اول مهر کتاب‌ها را به دست دانش‌آموزان برسانند

 

نظر شما