هیئت های دانش آموزی انصارالمهدی (عج)در سراسرکشور

۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۴:۴۹:۱۹
کد خبر: ۷۵۳۸۸۷
هیئت های دانش آموزی انصارالمهدی (عج)در سراسرکشور
اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان در دهه اول ماه محرم، با همکاری دانش آموزان هیئت های دانش آموزی انصارالمهدی (عج) را در سراسرکشور برگزار می کند.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان در دهه اول ماه محرم ، هیأت‌های دانش آموزی انصارالمهدی(عج) را با همکاری دانش‌آموزان عضو انجمن اسلامی مدارس و با حضوردیگر دانش‌آموزان برگزار می کند.

بر اساس این گزارش، در این هیأت‌ها مراسم سخنرانی، سینه‌زنی و نوحه‌خوانی به صورت متمرکز در شهرها و مراکز استان ها و بومی هر شهرستان، انجام می گیرد.

در این گزارش آمده است، از دیگر برنامه ها و رویکردهای محتوایی هیئت های انصار المهدی (عج) ، انس با شهدا و  گرامی داشت یاد و خاطره آنها خصوصا شهدای دانش آموز و تدبر و انس بیشتر با مفاهیم قرآن کریم است.

بر این اساس، نرم‌افزار بیرق نیز نسخه پشتیبان از هیأت‌‌های انصارالمهدی(عج) است که شامل سخنرانی و عزاداری است و کتاب بوی سیب که شرحی بر زیارت عاشورا است، در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

گفتنی است؛ سایت بیرق در خصوص برنامه‌های محرم و پشتیبانی هیأت‌های انصارالمهدی(عج) راه‌اندازی شده است و دانش‌آموزان برای ارائه گزارش‌های هیأت‌های انصارالمهدی(عج) و اطلاعات از برنامه‌های دانش‌آموزی محرم می‌توانند به این سایت به آدرس beyraagh.ir و کانال سروشbeyragh_ansar @ مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز