پویش سراسری دانش آموزان ایران اسلامی با شعار " همکلاسی، امسال فقط کالای ایرانی"

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۴:۰۸:۲۰
کد خبر: ۷۵۴۶۵۲
پویش سراسری دانش آموزان ایران اسلامی با شعار  همکلاسی، امسال فقط کالای ایرانی
به همت اعضا قرارگاه جنبش دانش آموزی، پویش سراسری دانش آموزان ایران اسلامی در آستانه بازگشایی مدارس با شعار " همکلاسی امسال، فقط ایرانی" کلید خورد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، ساعد رمضانعلی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دفتر مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت:در سال «تولید داخلی،حمایت از کالای ایرانی» و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و دغدغه‌ها و توصیه‌های معظم له، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان پیرامون حمایت از تولید داخل و تولیدکنندگان ایرانی، پویش سراسری دانش آموزان ایران اسلامی در آستانه بازگشایی مدارس با شعار " همکلاسی، امسال فقط کالای ایرانی" را اجرا می‌کند.

وی ادامه داد: در آستانه بازگشایی مدارس بسیاری از خانواده‌ها و دانش آموزان در تکاپوی خرید لباس، کیف و لوازم‌التحریر برای فرزندانشان می‌باشند. برخی از خانواده‌ها قیمت، رنگ و جنس کالا برایشان مهم است اما برای برخی دیگر از خانواده‌ها علاوه بر این مؤلفه‌ها طرح کالا نیز برایشان اهمیت دارد.

رمضانعلی گفت:در همین راستا اعضا اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان برای ترغیب و تشویق هرچه بیشتر دانش آموزان ایران اسلامی به خرید کالای ایرانی و مصرف تولیدات داخلی این پویش را تشکیل داده اند.

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: دانش آموزان ضمن خرید لوازم التحریر ایرانی و سایر تولیدات داخلی با گرفتن عکس از اقلام خریداری شده و ارسال آن به دبیرخانه جنبش دانش آموزی در این پویش سراسری  شرکت خواهندکرد. دانش آموزان  عکس های خود را باسایر دانش آموزان به اشتراک می گذارند و دیگر دانش آموزان را به این مهم، ترغیب می کنند تا سهم هر چه بیشتری در تحقق اقتصاد مقاوتی داشته باشند.

گفتنی است؛ علاقه مندان جهت شرکت در این پویش می توانند عکس های لوازم التحریر ایرانی و تولید داخلی خود را به آدرس Jonbesh.ayandehsazan@mailfa.org.jpg   ارسال نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز